کد خبر : 4280
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

ماجرای درگیری لفظی پیشکسوت استقلال با علیرضا بیرانوند

ماجرای درگیری لفظی پیشکسوت استقلال با علیرضا بیرانوند

ماجرای درگیری کوچک لفظی پرویز برومند پیشکسوت استقلال در فضای مجازی با علیرضا بیرانوند چه بود. به همراه شرح ماجرای حمله لفظی یک استقلالی با دروازه بان پرسپولیس تهران. سعید صادقی از جمله گزینه های نقل و انتقالاتی بزرگی بوده که هم باشگاه استقلال تهران و هم پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن او در فصل

ماجرای درگیری کوچک لفظی پرویز برومند پیشکسوت استقلال در فضای مجازی با علیرضا بیرانوند چه بود. به همراه شرح ماجرای حمله لفظی یک استقلالی با دروازه بان پرسپولیس تهران.

سعید صادقی از جمله گزینه های نقل و انتقالاتی بزرگی بوده که هم باشگاه استقلال تهران و هم پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن او در فصل جدید نقل و انتقالاتی هستند.

با این وجود، علیرضا بیرانوند که به تازگی به پرسپولیس تهران پیوسته و بعد از چند فصل دوری از تیم سابق خود و ادامه فوتبالش در لیگ اروپا، به باشگاه سابقش بازگشته، یک کامنتی گذاشت که باعث حواشی شد.

بیرانوند گویا در زیر یکی از پست های اینستاگرامی صادقی، نظر گذاشته بود و این در شرایطی بود که مذاکره پرسپولیس با سعید صادقی هنوز نهایی نگردیده بود.

این نظر علیرضا بیرانوند به مذاق برخی از استقلالی ها خوش نیامده و پرویز برومند پیشکسوت استقلال را نیز به درگیری لفظی کوچک اینستاگرامی در خصوص آینده سعید صادقی کشانده بود تا برومند این پست زیر را در خصوص اتفاق اخیر خطاب به بیرانوند در صفحه شخصیش بنویسد.

برومند و بیرانوند درگیری

ماجرای درگیری لفظی پیشکسوت استقلال با علیرضا بیرانوند

پرویز برومند از دروازه بان خوش غیرت و متعصبی بوده که فوتبال دوستان ایران درخشش های او را در سطوح مختلف باشگاهی و ملی به این سادگی فراموش نخواهند کرد. همچنین علیرضا بیرانوند نیز جزو ذخایر ورزشی فوتبال کشورمان می باشد تا هر دو عزیز در بین فوتبال دوستان ایرانی محبوب و دوست داشتنی محسوب شوند. این قبیل حرف ها نیز نه از روی بی احترامی بلکه شاید بیشتر جنبه کری خوانی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] علیرضا بیرانوند در بازی دوستانه با پیکان در نیمه دوم و با ترکیب جوان تیم وارد میدان شد و در این دیدار سعی کرد تجربیات خود را با بازیکنان درمیان گذاشته و با بازیکنان مختلف مخصوصا دفاع های تیم مثل وحدت هنانوف مرتب صحبت می کرد. […]