کد خبر : 9740
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

آخرین وضعیت بیماری و سلامتی امین‌ الله رشیدی

آخرین وضعیت بیماری و سلامتی امین‌ الله رشیدی

آخرین اخبار در خصوص امین‌ الله رشیدی و حال و سلامتی ایشان؛ توضیحاتی در خصوص بیماری و آخرین شرایط جسمانی و وضعیت بدنی امین‌ الله رشیدی خواننده و آهنگساز برجسته ایرانی را در مارال نیوز بخوانید. متاسفانه با خبر شدیم که امین‌ الله رشیدی به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا تحت درمان قرار گرفته

آخرین اخبار در خصوص امین‌ الله رشیدی و حال و سلامتی ایشان؛ توضیحاتی در خصوص بیماری و آخرین شرایط جسمانی و وضعیت بدنی امین‌ الله رشیدی خواننده و آهنگساز برجسته ایرانی را در مارال نیوز بخوانید.

متاسفانه با خبر شدیم که امین‌ الله رشیدی به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا تحت درمان قرار گرفته و اکنون نیز در بیمارستان بستری هستند.

شرح وضعیت جسمانی و بیماری امین الله رشیدی

خانم افسانه رشیدی دختر امین‌ الله رشیدی در مصاحبه ای که با ایرنا داشتند، اعلام کردند که از ابتدای هفته جاری پدر عزیزشان امین‌ الله رشیدی با مبتلا شدن به ویروس کرونا در بیمارستان بانک ملی تحت درمان قرار گرفتند و بستری شدند.

بیماری امین الله رشیدی

امین الله رشیدی خواننده سنتی ایرانی

آقای امین‌ الله رشیدی از حدود 30 روز پیش با ابتلا به کرونا مراحل درمانی خود را در منزل سپری می کرد اما با درگیر شدن ریه به بیمارستان انتقال یافتند تا ادامه مراحل درمانی را در مرکز درمانی سپری نمایند. البته خوشبختانه با اعلام فرزند امین‌ الله رشیدی، حال ایشان پایدار و ثابت بوده و  با نظر پزشکان متخصص درمان ایشان با آنتی بیوتیک شروع می شود.

امین‌ الله رشیدی در راوند کاشان متولد شده و از سال 1327 با رادیو ایران همکاری داشته است.

آخرین خبر از امین الله رشیدی

استاد امین الله رشیدی

ایشان بیش از یکصد و بیست آهنگ و ترانه را ساختند که از جمله برجسته ترین آهنگهای ساخته شده توسط استاد امین‌ الله رشیدی می توان به گل افشان، اشک سپیده و جان جهان اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آخرین وضعیت سلامتی و درمانی امین تارخ در بیمارستان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دچار مشکلی در سلامتی شدند. امین تارخ […]