کد خبر : 18430
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

آزاردهنده ترین تصاویر برای تیم ملی فوتبال ایتالیا از زبان کاپیتان

آزاردهنده ترین تصاویر برای تیم ملی فوتبال ایتالیا از زبان کاپیتان
بازیکنان ایتالیا از دیدن مراسم افتتاحیه جام جهانی ناراحت شدند. تصاویری که به آزرده خاطر شدن آنها انجامید.؛

لئوناردو بونوچی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا آزار دهنده ترین و خاص ترین اتفاق فوتبالی را عنوان کند. رویدادی که تماشای آن برای بازیکنان ایتالیا و شاید هواداران آزاردهنده باشد. ایتالیایی ها به علت نبود در جام جهانی با مشاهده تیمها و مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر بر ناراحتیشان افزوده شد.

وی که بعد از اتمام دیدار دوستانه همراه با باختشان مقابل اتریش سخن می گفت اعلام کرد ما بسیار ناراحتیم. تعداد زیادی از ایتالیایی ها مراسم افتتاحیه جام جهانی را مشاهده کردند. دیدن این مراسم برایمان آزاردهنده بود. البته ما نبایستی تنها به ناراحت شدن ادامه دهیم. گذشته تغییر نمی کند اما آینده را می توان تغییر داد.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا همچنین به موفقیت تیم کشورش در یورو 2020 اشاره کرد و افزود به همان شکلی که در جام جهانی 2018 ناکام مانده و نتوانستیم به آن برسیم اما در یورو 2020 موفق بودیم می توانیم امسال نیز در لیگ ملتهای اروپا و یورو 2024 به موفقیتمان با وجود عدم راهیابی به جام جهانی ادامه دهیم.

آزاردهنده ترین تصاویر برای تیم ملی فوتبال ایتالیا از زبان کاپیتان

تیم ملی ایتالیا روز گذشته مقابل اتریش قرار گرفت. آنها در این بازی تدارکاتی و با ارائه یک بازی نا امید کننده 2 بر 0 بازی را واگذار کردند. شکست تلخی که نبود آنها در جام جهانی را بی دلیل نکرد و یادآور ضعف و شکاف بالای انتسجام بازیکنان این تیم بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
غیبت ایتالیا در 2 دوره متوالی جام جهانی عجیب است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پوش های پرتعصب ایتالیا که سبک خاصی از […]