کد خبر : 30013
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

یوری تیلمانس شاگرد اونای امری در استون ویلا شد

یوری تیلمانس شاگرد اونای امری در استون ویلا شد
یکی از مهره های مهم که در بازار نقل و انتقالات چشم ها به تصمیم او بود یعنی یوری تیلمانس با قراردادی شاگرد اونای امری در استون ویلا شد؛

یکی از مهره های مهم که در بازار نقل و انتقالات چشم ها به تصمیم او بود. یعنی یوری تیلمانس با قراردادی شاگرد اونای امری در استون ویلا شد.

ستاره سابق لسترسیتی یوری تیلمانس به تیم فوتبال استون ویلا پیوست. این بازیکن و ستاره بزرگ فوتبال شاغل در انگلیس در خصوص انتقال خود به استون ویلا اعلام کرد که این باشگاه تیمی بسیاربزرگ بوده و من را هیجان زده کرده است.

همچنین یوری تیلمانس یادآور شد: زمانی که با سرمربی تیم اونای امری گفتگو داشته جاه طلبی و اشتیاق و نوع هدایت تیم وی را تحت تاثیر قرار داده است. اتفاقاتی که باعث شد تا یوری تیلمانس تصمیم بگیرد راهی استون ویلا شود.

بازیکنان جدا شده از لستر البته تنها محدود به این بازیکن نیستند. علاوه بر یوری تیلمانس، مدیسون نیز دیگر ستاره بزرگی بود که از تیم لستر جدا شد. او با تاتنهام قرارداد امضا کرد.

عنوان شده یوری تیلمانس شاید تنها ستاره بزرگی نباشد که راهی استون ویلا می شود. ستاره هایی همچون پائو تورس که در ویارئال بازی می کرد نیز احتمالا پای میز امضای قرارداد با این باشگاه بنشیند.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها