کد خبر : 18639
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

آلمان و آرژانتین در آستانه حذف از جام جهانی 2022 قطر

آلمان و آرژانتین در آستانه حذف از جام جهانی 2022 قطر

به یک دلیل مشابه تیم های ملی آلمان و ژاپن در آستانه حذف از مرحله گروهی جام جهانی قرار گرفتند. تیم ملی آلمان بعد از شکست مقابل ژاپن و آرژانتین نیز در پی باخت مقابل عربستان سعودی در یک قدمی حذف قرار دارند. در صورت شکست در بازی دوم این دو تیم بزرگ شدگان بزرگ

به یک دلیل مشابه تیم های ملی آلمان و ژاپن در آستانه حذف از مرحله گروهی جام جهانی قرار گرفتند. تیم ملی آلمان بعد از شکست مقابل ژاپن و آرژانتین نیز در پی باخت مقابل عربستان سعودی در یک قدمی حذف قرار دارند.

در صورت شکست در بازی دوم این دو تیم بزرگ شدگان بزرگ جام جهانی محسوب خواهند شد. غول های بزرگی که پیش از این به عنوان کاندیدای قهرمانی محسوب می شدند. البته حالا آنها در همان بازی اول وا داده و خارج از انتظار ظاهر شدند.

شکست دور از انتظار و البته همراه با بدشانسی آرژانتین مقابل عربستان باعث شد تا آنها کارشان گره بخورد. حالا ارژانتین مقابل مکزیک سختکوشی قرار خواهد گرفت که باید به هر قیمت ممکن آنها را ببرد. شکست آرژانتین از مکزیک که در بازی اول نیز خوب ظاهر شده بود و میتوانست پیروز از بازی خارج شود می تواند به چمدان بستن مسی و هم تیمی هایش منجر شود.

آلمان و آرژانتین در آستانه حذف از جام جهانی 2022 قطر

چهره بازیکنان آلمان بعد از شکست خوردن در بازی اول

همچنین آلمان نیز باید مقابل اسپانیا قرار بگیرد. اتفاق تلخی و مهمی که برای آلمان می تواند رقم زده شده و به شکست آنها بیانجامد تا اگر در این بازی نیز باختند چمدان های خود را ببندند. آنها دوست ندارند غول بزرگ حذف شده زودهنگام از جام جهانی باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس متفاوت ترین هوادار بازی آلمان و اسپانیا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دو تیم اسپانیا و آلمان که در ورزشگاه […]