کد خبر : 19230
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۴۷

حریف آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی مشخص شد

حریف آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی مشخص شد
حریف بعدی تیم ملی آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مشخص شد و به نظر می رسد انها به آنچه در این مرحله می خواستند رسیده اند.؛

تیم ملی آرژانتین با صعود از گروه خود به عنوان تیم نخست حریف بعدی خود در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را نیز شناخت. آرژانتین بعداز شروع بد جام جهانی با شکست غیرمنتظره مقابل عربستان سعودی در نهایت توانست به دور بعدی به عنوان تیم نخست صعود کند.

آرژانتین دیشب 2 بر 0 لهستان را برد. آنها در مجموع با دو برد و یک شکست با 6 امتیاز تیم نخست گروه خود شدند. لهستان با لواندوفسکی نیز 4 امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مکزیک که هم امتیاز با آنها بود به رتبه دوم رسیده و راهی دور بعدی شد. مکزیک نیز حذف شده شایسته جام جهانی شد.

با توجه به نتایج به دست آمده در دیگر گروه آرژانتین باید به مصاف استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی برود. همچنین لهستان نیز باید با فرانسه صف آرایی کند.

جدول گروه

جدول گروه تیم ملی آرژانتین، لهستان، مکزیک و عربستان که در نهایت یاران مسی به آنچه که می خواستند در مرحله گروهی رسیدند

به نظر می رسد تیم اول شدن آرژانتین برای آنها به مراتب حیاتی و مهم بود چرا که باعث شد این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی به همدیگر نخورند. فرانسه و آرژانتین از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند. حذف زودهنگام یکی از این دو تیم لذت و زیبایی جام جهانی را نیز کمتر می کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها