کد خبر : 31411
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۴۲

آلومینیوم اراک در رفسنجان مغلوب مسی ها شد/ پذیرایی با دو گل زیبا

آلومینیوم اراک در رفسنجان مغلوب مسی ها شد/ پذیرایی با دو گل زیبا
تیم فوتبال مس رفسنجان در دیدار با الومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر توانست فاتح بازی شده و با دو گل آلومینیومی ها را شکست دهد.؛

تیم فوتبال مس رفسنجان در دیدار با آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر توانست فاتح بازی شده و با دو گل آلومینیومی ها را شکست دهد.

در این دیدار سجاد شهباز زاده در دقیقه 15 نخستین گل بازی را به ثمر رساند. نیمه اول نیز با همین یک گل شهباز زاده به سود تیم مس رفسنجان به اتمام رسید. گل مهاجم سابق استقلال تهران از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

اعتراض به صحنه اعلام پنالتی بازیکنان آلومینیوم

در هنگام اعلام پنالتی بازیکنان آلومینیوم اراک به تصمیم داور معترض بودند. شوت بازیکن مس رفسنجان به دست بازیکن آلومینیومی برخورد کرده بود و این اتفاق باعث دمیدن داور بر سوت خود برای اعلام ضربه پنالتی شده بود.

شهباززاده پشت این توپ ایستاده و با ضربه دقیق و حساب شده که به وسط دروازه و بر خلاف حرکت دروازه بان زد. باعث شد مسی ها با یک گل پیش بیافتند.

در آخرین دقایق بازی در نیمه دوم و سومین دقیقه از وقت های تلف شده جلال الدین علی محمدی روی پاس رامتین سلیمان زاده گلزنی کرد. توپ ربایی زیبا و فوق العاده سلیمان زاده جلال الدین علی محمدی را در موقعیت تک به تک قرار داد. او نیز با دقت در زدن ضربه آخر خود دومین گل مسی ها را در رفسنجان به ثمر رسند.

مغلوب شدن استقلال در اهواز مقابل ذوب آهن با دو گل

در دیگر دیدار این هفته و امروز استقلال خوزستان در هواز مغلوب ذوب اهن اصفهان شد. در این دیدار ذوب آهنی ها در دقایق ابتدایی نیمه نخست روی پاس شایان مصلح توسط محمدجواد محمدی به گل دست یافتند.

محمد طیبی تنها سه دقیقه بعد دریافت این گل روی پاس شوشتری کار را به تساوی کشاند. با این وجود محمد قریشی در دقیقه 92 دومین گل برتری تیم ذوب آهن را به ثمر رساند. تا ذوب آهنی ها با نتیجه دو بر یک بر استقلال خزوستان فائق بیایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اولین بازی هفته ششم لیگ برتر با برتری خارج از خانه آلومینیوم اراک مقابل نساجی | مارال نیوز
7 ماه قبل

[…] بازی که آلومینیوم اراک در آن میهمان بود […]