کد خبر : 20368
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

ستاره هایی که بعد یکسال قهرمان جام جهانی می شوند!

ستاره هایی که بعد یکسال قهرمان جام جهانی می شوند!
برخی ستارگان بزرگ کهکشانی بعد پیوستن به پاری سن ژرمن اتفاق تاریخی برایشان رقم زده شد که شاید این بار نیز تکرار شود.؛

عجیبترین رویدادی که در حد رکوردهای جهانی می تواند در فوتبال ثبت شود. پاری سن ژرمن خوش یمن برای ستاره های کهکشانی است. اتفاقی عجیب در تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن وجود دارد.

ستاره ها و بزرگان فوتبالی که بعد پیوستن به پی اس جی و دقیقا بعد یک سال قهرمانی جام جهانی را به دست آوردند. با این اوصاف شاید بتوان برای لیونل مسی نیز در این دروه شانس قهرمانی در جام جهانی قائل شد.

رونالدینیو که در سال 2001 به این تیم فرانسوی پیوسته و با آنها قرارداد بسته بود درست یک سال بعد با تیم ملی برزیل بر بام فوتبال جهان ایستاد. این پایان کار نبود. چرا که نوبت به یک بازیکن دیگر نیز می رسد.

کیلیان امباپه بازیکن تیم ملی فرانسه در سال 2017 امضای قراردادی با پاری سن ژرمن داشت. او نیز توانست قهرمان جام جهانی در سال 2018 و در جام جهانی روسیه شود. حالا شاید تاریخ برای لیونل مسی تکرار شود.

ستاره هایی که بعد یکسال قهرمان جام جهانی می شوند

ستارگان بزرگی که پاری سن ژرمن برایشان بعد یکسال خوش یمن می شود

مسی در سال 2021 به پاری سن ژرمن پیوسته است و حالا آیا بعد یکسال که جام جهانی این دوره در قطر می شود، لیونل می تواند تاریخ را تکرار کرده و به مانند امباپه و رونالدینیو قهرمانی جام جهانی را از آن خود کند؟ افتخار و اتفاقی که شدنی به نظر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها