کد خبر : 1426
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

آیا احسان حاج صفی با استقلال تهران قرارداد می بندد؟

آیا احسان حاج صفی با استقلال تهران قرارداد می بندد؟

آیا احسان حاج صفی با استقلال تهران قرارداد می بندد؟ در فصل جاری 1401-1402 می توان بمب نقل و انتقالاتی فصل را به نام احسان حاج صفی و استقلال رقم زد یا همچنان حاج صفی تمایل به ادامه فوتبال خود در لیگ یونان دارد؟ احسان حاج صفی که در بسیاری از بازیهای دوستانه ملی که

آیا احسان حاج صفی با استقلال تهران قرارداد می بندد؟ در فصل جاری 1401-1402 می توان بمب نقل و انتقالاتی فصل را به نام احسان حاج صفی و استقلال رقم زد یا همچنان حاج صفی تمایل به ادامه فوتبال خود در لیگ یونان دارد؟

احسان حاج صفی که در بسیاری از بازیهای دوستانه ملی که در ترکیب تیم ملی قرار گرفته به عنوان کاپیتان نقش آفرینی کرده و با سانترها و بازی سازیهای خوب خود همواره از مهره های تاثیرگذار بودهف از گزینه های استقلال تهران محسوب می شود.

حاج صفی که همواره به عنوان دفاع چپ و خط هافبک به میدان رفته حالا به نظر می رسد توجه کادر فنی استقلالیها را نیز به خود جلب کرده است.

مهمترین خبر در خصوص پیوستن و اضافه شدن احسان حاج صفی به استقلال این بوده که سایت رادیو ورزش کشور یونان نیز خبر تمایل استقلال به عقد قرارداد با احسان حاج صفی را اعلام کرده است تا این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی با احتمال پیوستن به استقلال مواجه شود.

حاج صفی که در حال حاضر در آ اک آتن یونان فوتبال بازی می کند پیش از این در لیگ یونان در تیمهای بزرگ المپیاکوس و پانیونوس نیز تجربه بازی دارد و می تواند در صورت تمایل شخصی و رضایت باشگاه، به استقلال تهران بپیوندد.

اما باید منتظر ماند و دید این توافق نهایی می شود یا نه و تمایل سرمربی و کادر فنی استقلال و تیم یونانی و همچنین رضایت باشگاه یونانی برای جذب حاج صفی جلب می شود یا خیر. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ابوالفضل جلالی چگونه در دل کی روش جا شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] میلاد محمدی، حاج صفی و امید نورافکن […]