کد خبر : 14439
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

چه ساعتهایی بهترین تایم غذا خوردن است؟

چه ساعتهایی بهترین تایم غذا خوردن است؟
ساعت های مورد تائید برای خوردن غذا چه تایمی هست و برای وعده های صبحانه، نهار و شام چه ساعتهایی را متخصصان پیشنهاد داده اند؟؛

ازنظر پزشکی و علم نوین تغذیه چه ساعتهایی بهتر است غذا بخوریم؟ ساعت مناسب برای خوردن غذا در تایم و ساعت مختلف که باعث حفظ سلامتی و جذب بیشتر مواد غذایی به بدن و پیشگیری از بیماری های گوارشی و پیشیگری از سکته و سایر بیماری ها می شود.

متاسفانه با توجه به اینکه زندگی های امروزی به سمت صنعتی شدن پیش رفته این موضوع باعث شده تا غرق در تکنولوژی شده و همچنین نوع کارها و شرایط به الگوی نامناسب تغذیه منجر شود و در کنار آن رفتارهای ناصحیح غذایی نیز پیش بیاید.

یکی از متخصصان تغذیه و رژیم درمانی در خبری که در خبرگزاری مهر ارسال شده بهترین ساعات برای خوردن وعده های غذایی را عنوان کرده است.

ساعت غذا خوردن

پیرو نظر این متخصص تغذیه تایم صحیح برای خوردن صبحانه بین ساعات هفت صبح تا هشت و نیم صبح است و در نهایت نبایستی خوردن صبحانه از ساعت 10 پیش از ظهر دیرتر بشود.

در خصوص تایم مناسب خوردن نهار ساعت عنوان شده توسط این متخصص بین دوازده و نیم ظهر تا دو ظهر است و این زمان نبایستی از ساعت 4 ظهر دیرتر بشود.

همچنین بهترین ساعت برای خوردن شام نیز بین ساعت 6 عصر تا 9 شب است و این تایم نبایستی از ساعت 10 شب دیرتر گردد.

گفتنی است فاصله زمانی مطلوب مورد تائید بین دو وعده غذایی صبحانه تا نهار 4 ساعت باشد. همچنین حداقل 3 ساعت قبل از خوابیدن بایستی شام را خورده باشیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نظر گواردیولا در خصوص باکیفیت ترین بازیکن ورزشی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خود را در خصوص بهترین بازیکن فوتبال […]