کد خبر : 9911
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

سخره کردن رونالدو توسط بازیکن همسن و سال غیرهمجنس

سخره کردن رونالدو توسط بازیکن همسن و سال غیرهمجنس

مسخره کردن رونالدو، به سخره گرفتن رونالدو توسط یک بازیکن دیگر همسن و سال غیرهمجنس؛ یکی از فوتبالیست های اهل ایرلند به نام اورایلی به رونالدو طعنه خاصی زده است که در مارال نیوز می خوانیم. بازیکن زنی که حدود 38 سال سن دارد و اکنون در تیمی به نام شیل برن کشور ایرلند فوتبال

مسخره کردن رونالدو، به سخره گرفتن رونالدو توسط یک بازیکن دیگر همسن و سال غیرهمجنس؛ یکی از فوتبالیست های اهل ایرلند به نام اورایلی به رونالدو طعنه خاصی زده است که در مارال نیوز می خوانیم.

بازیکن زنی که حدود 38 سال سن دارد و اکنون در تیمی به نام شیل برن کشور ایرلند فوتبال بازی می کند یک توئیت زده و در آن به رونالدو طعنه و کنایه خاص و تمسخر سنگینی زده است.

این بازیکن زن در توئیتش نوشته که در حدود 37 سالگیش مهیای حضور در لیگ قهرمانان اروپاست اما کریستیانو رونالدو در این دوره از مسابقات غایب است.

این کنایه بازیکن ایرلندی احتمالا با واکنش هواداران رونالدو نیز مواجه شود و به او پاسخهایی بدهند.

رونالدو برای نخستین بار در دهه گذشته و عمر فوتبالی خود امسال نمی تواند در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود البته چراغ سبز منچستریونایتد برای جدایی این بازیکن می تواند رونالدو را به یک تیم باشگاهی دیگر هدایت کند که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر است.

مسخره رونالدو

اصرارهای رونالدو برای جدایی در نهایت سران منچستر و سرمربی تیمش تن هاخ را راضی کرده تا به جدایی رضایت دهند.

منچستر در حساسترین بازی خود در اوایل هفته آتی با لیورپول بازی خواهد کرد و مطمئنا رونالدو نیز می تواند منچستر را در این بازی همراهی کند. دیداری که شاید در صورت جدایی رونالدو آخرین بازی او برای منچستر یا یکی از آخرین دیدارهایش باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها