کد خبر : 2228
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳

چند نفر به قطع واریز یارانه در ایران اعتراض کردند

چند نفر به قطع واریز یارانه در ایران اعتراض کردند

چند نفر به قطع واریز یارانه اعتراض کردند. تعداد افراد معترض به قطع شدن یارانه در ایران چند نفر است. چند میلیون نفر به قطع یارانه کمک معیشتی اعتراض کردند؟ بعد از اصلاح اخیر یارانه ها و افزایش قیمت چندی از کالاها و در پی آن واریز یارانه های 300 و 400 هزار تومانی به

چند نفر به قطع واریز یارانه اعتراض کردند. تعداد افراد معترض به قطع شدن یارانه در ایران چند نفر است. چند میلیون نفر به قطع یارانه کمک معیشتی اعتراض کردند؟

بعد از اصلاح اخیر یارانه ها و افزایش قیمت چندی از کالاها و در پی آن واریز یارانه های 300 و 400 هزار تومانی به خانوارهای مشمول، یارانه برخی از افرادی که به تشخیص سازمان دارای تمکن مالی بودند قطع شد.

به همین دلیل برخی از افراد نسبت به قطع شدن واریز یارانه ها معترض بودند و با مراجعه به سامانه اینترنتی درنظر گرفته شده اعتراض خود را برای پیگیری ثبت کردند.

تعداد افراد معترض به قطع شدن یارانه در ایران چند نفر است؟ وزیر کار به این سوال پاسخ داد.

به گفته وزیر کار در چهار روز ابتدایی اجرای این طرح، تا کنون در حدود 2 میلیون تماس تلفنی و همچنین مراجعه به سایت مدنظر برای ثبت شکایت و طرح حمایت معیشتی صورت پذیرفته است.

به گفته وی اعتراض یک میلیون و 50 هزار نفر از افرادی که یارانه آنها قطع شده بود نیز ثبت شده است.

قطع شدن یارانه و تعداد افراد و خانواده های معترض

قطع شدن یارانه و تعداد افراد و خانواده های معترض

بررسی ها برای قطع شدن یارانه افراد معترض در حال انجام است.

خانوارهای معترض نسبت به قطع واریز یارانه کمک معیشتی می توانند نسبت به ثبت شکایت خود در سایت در نظر گرفته شده برای این منظور اقدام کنند تا بررسی ها انجام پذیرفته و در صورت اشتباه در اعلام قطع یارانه ها، واریزی انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها