کد خبر : 31867
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

آیا مورینیو سرمربی ناپولی می شود؟

آیا مورینیو سرمربی ناپولی می شود؟
ژوزه مورینیو سرمربی رم احتمال این که همچنان در ایتالیا به مربیگری خود ادامه بدهد وجود دارد.؛

مقصد بعدی سرمربی پرتغالی سابق رم می تواند ناپولی باشد؟ با توجه به شناخت خوب مورینیو از فوتبال ایتالیا و سال ها حضور در سری آ این احتمال غیر ممکن نیست که همچنان مورینیو در یکی از باشگاه های ایتالیایی به مربیگری خود ادامه بدهد.

در شرایطی که مورینیو به طرز ناباورانه ای از رم در وسط فصل برکنار شد آن هم بعد کسب جام لیگ کنفرانس اروپا و نائب قهرمانی در لیگ اروپا، با این وجود شنیده می شود که مورینیو شاید خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنیم به عرصه مربیگری بازگردد. حتی ممکن است سرمربیگری خود را همچنان در ایتالیا ادامه دهد.

هر چند برخی رسانه ها از احتمال سرمربیگری مورینیو در تیم ملی پرتغال نیز خبر داده بودند اما به نظر می رسد احتمال حضور مورینیو در ناپولی که در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده وجود دارد.

اعلام شده ژررژ مندس به عنوان مدیربرنامه های مورینیو در گفتگویی با رئیس باشگاه ناپولی وی را به این باشگاه ایتالیایی پیشنهاد داده است.

با توجه به این که ناپولی در این فصل از شرایط مطلوبی برخوردار نبوده و صحبت هایی نیز در باره تغییر دادن سرمربی آنها شنیده می شود احتمال اینکه والتر ماتزاری را برکنار کنند وجود دارد.

فصل پیش لوچانو اسپالتی بعد از سه دهه توانست ناپولی را به عنوان قهرمانی برساند. اکنون ناپولی در جایگاه هشتم سری آ قرار داشته و با تیم صدرنشین یعنی اینتر میلان اختلاف فاحش بیست امتیازی را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها