کد خبر : 20784
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

مورینیو آیا سرمربی تیم ملی پرتغال می شود؟

مورینیو آیا سرمربی تیم ملی پرتغال می شود؟
مورینیو احتمالا در نیمکت تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی بنشیند. اتفاقی که برای وی می تواند چالش جدیدی را فراهم کند.؛

احتمال سرمربیگری تیم ملی پرتغال توسط مورینیو افزایش یافت. موضوعی که می تواند شرایط را برای سرمربیگری مورینیو به بهترن شکل ممکن فراهم کند.

بازگشت مورینیو به تیم ملی پرتغال می تواند او را هم به آرزوی خود برای مربیگری در تیم ملی کشورش مجددا امیدوار کند. به نظر می رسد که فدراسیون پرتغال شدیدا علاقه مند به سپردن نیمکت خود به مورینیو است. آنها پیشنهاد وسوسه کننده خوبی نیز به او دادند و حاضرند با وی همکاری کاملی داشته باشند.

با وجود این که مورینیو تا سال 2024 با رم قرارداد دارد، ولی یک شرط خوب برای مورینیو گذاشته شده است. فدراسیون پرتغال اعلام کرده که حاضر هستند تا انتهای فصل مورینیو به ادامه مربیگری خود در رم بپردازد و تیم ملی پرتغال تا آن مقطع از سرمربی تیم جوانان خود به عنوان مربی موقت تیم بزرگسالان بهره ببرد. بعد از اتمام لیگ سری آ در این فصل مورینیو به جمع پرتغالی ها اضافه شود.

مورینیو

مورینیو در یک قدمی نیمکت تیم ملی پرتغال

پیشنهاد خوبی که می تواند مسئولان رم را نیز مجاب کند تا با این موضوع کنار بیایند. به نظر می رسد که مورینیو اگر خودش تمایل داشته باشد بتوان او را روی نیمکت پرتغال دید. باید دید در روزهای آتی برخورد مدیران رم با این پیشنهاد چیست. پیشنهادی که از نظر سودآوری و پرداخت مبلغ خسارت فسخ قرارداد برای آنها نیز می تواند خوب باشد. هر چند آنها در صورت موافقت باید با مربی خوب خود خداحافظی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
با داشتن مورینیو باید به شایعات عادت کنید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حال اگر آن فرد مورینیو باشد شایعه ها […]