کد خبر : 4990
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

آیا وزارت صنعت معدن تجارت جدا می شوند؟

آیا وزارت صنعت معدن تجارت جدا می شوند؟

نظر دولت در خصوص تفکیک و جداسازی وزارت صمت چیست و آیا وزارت صنعت معدن و تجارت از یکدیگر جدا شده و وزارت های جداگانه ای تاسیس خواهند شد؟ آخرین اخبار از جداسازی وزارت صمت را بخوانید. به گزارش مارال نیوز، معاون پارلمانی رئیس جمهور آقای محمدحسینی در خصوص جداسازی وزارت صمت اعلام کرد: پیش

نظر دولت در خصوص تفکیک و جداسازی وزارت صمت چیست و آیا وزارت صنعت معدن و تجارت از یکدیگر جدا شده و وزارت های جداگانه ای تاسیس خواهند شد؟ آخرین اخبار از جداسازی وزارت صمت را بخوانید.

به گزارش مارال نیوز، معاون پارلمانی رئیس جمهور آقای محمدحسینی در خصوص جداسازی وزارت صمت اعلام کرد: پیش تر از این و در مجلس قبل طرح وزارت تجارت و خدمات بازرگانی مصوب شده و به تصویب نمایندگان رسیده بود اما شورای نگهبان ایراداتی بر آن وارد کرده بود.

به گفته وی طرح مذکور در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی بوده و از ما نیز دیدگاه های خودمان را خواستند. بررسی های لازم انجام پذیرفته و توافق نیز در این خصوص انجام گردیده است.

همچنین این مورد نیز اعلام شده که دولت می تواند خود در این خصوص لایحه ای ارائه دهد تا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این موضوع را در اولویت قرار دهند.

جداسازی وزارت صمت ضروری است

حسینی این را هم یادآور شد که تفکیک این وزارتخانه به دلیل التهابات بازار و همچنین نوسان قیمتهای موجود ضروری بوده و با رایزنی های نهایی؛ وزارت صنایع و معادن؛ و وزارت بازرگانی را خواهیم داشت. وی همچنین ضمن قدردانی از نمایندگانی که از استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت انصراف داده بودند، افزود: در اواخر این هفته «روز پنجشنبه» آیت الله رئیسی با اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی دیداری را برقرار خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها