کد خبر : 20126
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

روش و کیفیت تیمهای جام جهانی 2022 پایین آمده است

روش و کیفیت تیمهای جام جهانی 2022 پایین آمده است
نری پومپیدو کارشناس آرژانتینی اعتقاد دارد تیمهای حاضر در این جام دچار افت کیفیت نسبت به دوره های قبل شدند.؛

یکی از کارشناسان آرژانتینی اعتقاد دارد افت کیفیت تیمهای حاضر در جام جهانی قطر نا امید کننده است. به گفته نری پومپیدو جام جهانی این دوره در قیاس با سایر سال ها با افت مواجه شده است.

نری پومپیدو دروازه بان اسبق تیم ملی آرژانتین گفت کیفیت این جام پایین تر از جام جهانی دوره قبل است. اکثریت تیمها تنها به دنبال این هستند که مالیکت توپ را داشته باشند و این موضوع به فوتبال ضربه می زند. تقصیر اتفاق افزایش مالکیت توپ پپ گواردیولا نمی تواند باشد بلکه مربی هایی هستند که تلاش می کنند از مکتب و روش سابق او تقلید نمایند.

دروازه بان اسبق آرژانتینی ها اعلام کرد مثال خوب برای اصرار نامناسب در افزایش مالکیت توپ را می توان در بازی اسپانیا و مراکش دید. اسپانیایی ها 75 درصد مالک توپ بودند بدون آن که قادر شوند موقعیت های خوب گلزنی ایجاد کنند. آنها حتی 5 بار هم دروازه مراکشیها خطر ساز نشدند.

نری پومپیدو

نری پومپیدو کارشناس برجسته آرژانتینی

نری پومپیدو از این موضوع اعلام خوشحالی کرد که تیم ملی کشورش به سبکی متفاوت تر بازی می کند. سرمربی تیم آرژانتین دفاع های خود را نیز در صورت لزوم به جلو می برد و هیچ واهمه ای از پاس های بلند و ضد حمله ندارد. تمام 4 تیم راه یافته به تیمهای نهایی نیز لیاقت حضور در جمع برترین ها داشتند و بازی بهتری از خود به نمایش گذاشته بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها