کد خبر : 16329
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۱۰

راهکار موفقیت قطر در اخذ میزبانی ورزشی/ از جام جهانی تا ملتهای آسیا

راهکار موفقیت قطر در اخذ میزبانی ورزشی/ از جام جهانی تا ملتهای آسیا

چگونه کشور قطر توانسته میزبانی های مهم مسابقات فوتبال را اخذ کند؟ روش موفقیت کشور قطر در اخذ میزبانی های متعدد ورزشی را بخوانیم. قطر به عنوان یکی از کشورهایی که در سالیان اخیر روی زیرساخت های فوتبال سرمایه گذاری ویژه ای کرده است. از زمانی که مالکان ثروتمند این کشور قصد تیمداری در لیگ

چگونه کشور قطر توانسته میزبانی های مهم مسابقات فوتبال را اخذ کند؟ روش موفقیت کشور قطر در اخذ میزبانی های متعدد ورزشی را بخوانیم.

قطر به عنوان یکی از کشورهایی که در سالیان اخیر روی زیرساخت های فوتبال سرمایه گذاری ویژه ای کرده است. از زمانی که مالکان ثروتمند این کشور قصد تیمداری در لیگ های مطرح اروپایی می کردند. همچنین از مقطعی که شرکتها و فرودگاه این کشور اقدام به تبلیغ و اسپانسر شدن تیمهای بزرگ اروپایی در لالیگا می کرد باید می دانستیم که این رویکرد مثبت نسبت به فوتبال هم در بخش خصوصی و هم در بین مسئولان این کشور وجود دارد.

اخیرا نیز نشریه الشرق به دلایل اخذ میزبانی قطر از مسابقات جام ملتهای آسیا بعد جام جهانی اشاره کرده است.

علت دادن میزبانی به قطر در جام ملتهای آسیا

این نشریه اعلام کرده که قطری ها سابقه بیشتری از میزبانی مسابقات ورزشی دارند. همچنین این کشور به موارد کوچک و جزئیات میزبانی نیز توجه کرده و نگاه باز و دقیقی نسبت به این موضوع دارد.

میزبانی مطلوب قطری ها مورد تأئید جهانی نیز قرار گرفته است. شاهدان این اتفاق کشورهای مختلف آسیایی و جهانی هستند.

علاوه بر آن رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز صراحتا تأکید کرده که زیرساخت فوتبالی قطر قوی است.

بنابراین با توجه به مهلت کم شروع مسابقات جام ملتهای فوتبال آسیا مجددا این کشور بعد از جام جهانی 2022 برای میزبانی انتخاب شد و کره جنوبی نتوانست این عنوان را ازآن خود کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها