کد خبر : 31337
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

تلاش جیانلوئیجی بوفون برای ایفای مسئولیت جدید در تیم ملی فوتبال ایتالیا

تلاش جیانلوئیجی بوفون برای ایفای مسئولیت جدید در تیم ملی فوتبال ایتالیا
بعد از بازنشستگی جیانلوئیجی بوفون او بیکار ننشسته و مجددا به فوتبال در سمتی دیگر بازگشته است. خبر ناراحت کننده بازنشستگی و از فوتبال کنار رفتن جیانلوئیجی بوفون به عنوان دروازه بان تنها چند ماه بعد با مخابره خبری خوش در خصوص بازگشت وی به میادین البته نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان سرپرست تیم ملی ایتالیا همراه شد؛

بعد از بازنشستگی جیانلوئیجی بوفون او بیکار ننشسته و مجددا به فوتبال در سمتی دیگر بازگشته است. خبر ناراحت کننده بازنشستگی و از فوتبال کنار رفتن جیانلوئیجی بوفون به عنوان دروازه بان تنها چند ماه بعد با مخابره خبری خوش در خصوص بازگشت وی به میادین البته نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان سرپرست تیم ملی ایتالیا همراه شد.

گویا این سنگربان افسانه ای تیم ملی ایتالیا قرار است به اسپالتی کمک کند. البته در نقش سرپرست.

جیانلوئیجی بوفون در نشست خبری نیز در این باره گفت بابت اعتماد سرمربی و همچنین آتزوری به خودش برای ایفای نقش جدید متشکرم.

جیانلوئیجی بوفون

او همچنین یادآور شد به فضایی بازمی گردد که تصور می کند به شکل مطلوبی از آن شناخت دارد. رویکرد مهم او نیز این بوده که بتواند سهمی کوچک برای پویایی آینده تیم ملی ایتالیا ایفا نماید.

همچنین زمانی که از جیانلوئیجی بوفون سوال پرسیده شد که آیا خودش را برترین دروازه بان ایتالیایی و بزرگترین آن می داند یا خیر پاسخ داد تصور می کند زوف به عنوان سنگربان تاریخی ایتالیایی ها باقی بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها