کد خبر : 29623
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

آینده ایلکای گوندوگان در منچسترسیتی در هاله ای از ابهام

آینده ایلکای گوندوگان در منچسترسیتی در هاله ای از ابهام
آینده و تیم و باشگاه جدید ایلکای گوندوگان ستاره بزرگ منچسترسیتی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. به نظر می رسد ماجرای قرارداد ایلکای گوندوگان با منچسترسیتی و تمدید آن وارد فاز جددی شود؛

آینده و تیم و باشگاه جدید ایلکای گوندوگان ستاره بزرگ منچسترسیتی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. به نظر می رسد ماجرای قرارداد ایلکای گوندوگان با منچسترسیتی و تمدید آن وارد فاز جددی شود.

ایلکای گوندوگان قرارداد خود را با منچسترسیتی پایان شده می بیند. با این وجود این اتفاق به معنای پایان همکاری وی با منچسترسیتی نیست. هر احتمالی ممکن بوده تا در خصوص آینده ایلکای گوندوگان و تیم و باشگاه بعدی برای وی متصور شد.

ستاره تیم ملی آلمان که از سال 2016 به عضویت منچسترسیتی در آمده بعد از حضور طولانی مدت خود در منچسترسیتی احتمال جدایی از آن را دارد.

با این وجود خود این بازیکن تاکید کرده که هیچ تصمیم قاطعانه ای برای آینده خود تا بدین لحظه اتخاذ نکرده است. شاید در روزهای آتی تصمیم نهایی این بازیکن رسانه ای شود. این که در سیتی می ماند یا راهی تیمی دیگر می شود.

هافبکی که در موفقیت و کسب سه گانه این فصل منچسترسیتی نقش محوری و تعیین کننده ای داشت و احتمال این که با پیشنهادات سنگینی از تیم های متمول عربی و اروپایی دریافت کند زیاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها