کد خبر : 29783
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

ناراحتی سارا گوندوگان از صحبتهای بی اساس رسانه ها

ناراحتی سارا گوندوگان از صحبتهای بی اساس رسانه ها
در شرایطی که هواداران منچسترسیتی دوست دارند ایلکای گوندوگان در سیتی بماند. اما در فضای مجازی اخباری در خصوص تشویق همسرش سارا گوندوگان برای ترک سیتی و پیوستن به بارسلونا در حال پخش است؛

در شرایطی که هواداران منچسترسیتی دوست دارند ایلکای گوندوگان در سیتی بماند. اما در فضای مجازی اخباری در خصوص تشویق همسرش سارا گوندوگان برای ترک سیتی و پیوستن به بارسلونا در حال پخش است.

با این وجود سارا گوندوگان به این موضوع واکنش نشان داد. وی از اساس این اتفاقات را تکذیب کرد.

همسر ایلکای گوندوگان در زیر توئیت و نظر یکی از کاربران و طرفداران که نوشته بود به احتمال زیاد همسر او سارا گوندوگان؛ ایلکای را به جدا شدن از سیتی تشویق و متقاعد کرده است. به شرح زیر موضع گیری کرد.

سارا گوندوگان

سارا گوندوگان در این باره نوشت:

من را در بحث های ورزشی فوتبال دخالت ندهید. من ایجنت نبوده و دست از دروغگویی بردارید. بنده فقط همسر ایلکای هستمو  این که به دروغگویی و حرف زدن در خصوص مواردی که از آن بی خبر هستید ادامه می دهید نوعی بی ادبی می باشد.

اخیرا نیز برخی رسانه های کشور انگلیس ادعا کرده بودند که همسر ایلکای نقشی مهم در این جدایی ایفا می کند. چرا که میل به حضور در انگلیس ندارد و در پی انتقال با فرزندش به اسپانیا می باشد.

با این صحبت های سارا گوندوگان به نظر می رسد که گمانه زنی ها ناصحیح و شایعه بوده و وی دخالتی در انتقال و تیم بعدی همسرش نداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها