کد خبر : 12204
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۰۹

اخراج به دلیل تمارض طارمی و سه گل پشت سر هم

اخراج به دلیل تمارض طارمی و سه گل پشت سر هم

با اخراج مهدی طارمی در دیدار پورتو و اتلتیکومادرید در بازی اول هفته لیگ قهرمانان اروپا؛ بازی دچار حوادث و سوانح متعددی شد که البته به سود پورتو نیانجامید. به دلیل دریافت کارت زرد دوم برای مهدی طارمی و دایوینگ و تمارض وی در محوطه جریمه حریف که در دقیقه 80 بازی اتفاق افتاد، بازی

با اخراج مهدی طارمی در دیدار پورتو و اتلتیکومادرید در بازی اول هفته لیگ قهرمانان اروپا؛ بازی دچار حوادث و سوانح متعددی شد که البته به سود پورتو نیانجامید.

به دلیل دریافت کارت زرد دوم برای مهدی طارمی و دایوینگ و تمارض وی در محوطه جریمه حریف که در دقیقه 80 بازی اتفاق افتاد، بازی با گلهای متعددی همراه شد.

دیدار دو تیم اتلتیکومادرید و پورتو که در خانه مادریدی ها برگزار شده و آنها حمایت طرفداران خود را نیز داشتند با برد دو بر یک اتلتیکومادرید به اتمام رسید.

بازی که داشت صفر صفر با تساوی به اتمام می رسید بعد از اخراج طارمی در وقتهای تلف شده 3 گل به خود دید.

اولین گل دیدار در دقیقه 91 توط هرموسو به ثمر رسید تا اتلتیکو از حریف پرتغالی جلو بیافتد اما ضربه پنالتی در دقیقه 96 توسط متئوس یوریب همه چیز را به تساوی کشاند اما این گریزمان بود که در دقیقه 101 مسابقه کار را برای اتلتیکومادرید در آورد تا دو بر یک بازی به سود اتلتیکو به اتمام برسد و سه امتیاز خانگی را در بازی اول لیگ قهرمانان اروپا را این تیم اسپانیایی دشت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پیگیری ویژه اخبار بازیکنان توسط داوران اروپایی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] هنگام تمارض و اخراج مهدی طارمی […]

trackback
طرح رقبای پورتو در نقد تمارض و پنالتی گرفتن طارمی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] طارمی در نقد تمارض و حرکت مهدی […]