کد خبر : 11739
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

دیدار با خنت اولین بازی اروپایی حسین زاده در شارلوا

دیدار با خنت اولین بازی اروپایی حسین زاده در شارلوا

اولین دیدار رسمی امیرحسین حسین زاده با لباس باشگاه شارلوا بلژیک در هفته هفتم لیگ بلژیک به نظر می رسد در دیدار با خنت اتفاق بیافتد. در شرایطی که شماره 99 تازه به خدمت گرفته شده شارلوا دور از ترکیب اصلی شارلوا بوده و جایی در فهرست این تیم نداشت؛ سرانجام با تاکتیک پذیری و

اولین دیدار رسمی امیرحسین حسین زاده با لباس باشگاه شارلوا بلژیک در هفته هفتم لیگ بلژیک به نظر می رسد در دیدار با خنت اتفاق بیافتد.

در شرایطی که شماره 99 تازه به خدمت گرفته شده شارلوا دور از ترکیب اصلی شارلوا بوده و جایی در فهرست این تیم نداشت؛ سرانجام با تاکتیک پذیری و انگیزه بالای خود مربیان تیم را مجاب کرد تا از وی در ترکیب نهایی تیم برای اولین بار برای بازی مقابل خنت استفاده کنند و این احتمال نیز وجود دارد که وی اولین دیدار خودش را نیز در بلژیک در این بازی برای شارلوا انجام دهد.

نکته قابل توجه در خصوص حسین زاده قرارگیری وی در عکس پوستر رسمی شارلوا در اعلام نفرات است تا این موضوع احتمال قرارگیری وی در ترکیب را بیشتر کند.

امیرحسین حسین زاده اروپایی

نام علی قلی زاده دیگر بازیکن لژیونر ایرانی نیز در فهرست تیم شارلوا وجود دارد و احتمال اینکه از هر دو بازیکن ایرانی سرمربی شارلوا در دیدار با خنت بهره بگیرد نیز وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نخستین گل اروپایی حسین زاده در دقیقه 90 | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گلی که امیرحسین حسین زاده ستاره سابق […]