کد خبر : 11080
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

ادبیات خشن و منفی برای اهالی هنر استفاده نشود

ادبیات خشن و منفی برای اهالی هنر استفاده نشود

به گزارش مارال نیوز؛ وزیر ارشاد در سخنانی تاکید کرد که نباید از ادبیاتی خشن و جملاتی که می تواند بارهای منفی داشته باشد در مواجهه با اهالی فرهنگ و هنر استفاده کرد. محمدمهدی اسماعیلی اعلام کرد به کارگیری کلمه ای با عنوان «ممنوع التصویری» کلمه بدی نیز است و جزو واژه هایی است که

به گزارش مارال نیوز؛ وزیر ارشاد در سخنانی تاکید کرد که نباید از ادبیاتی خشن و جملاتی که می تواند بارهای منفی داشته باشد در مواجهه با اهالی فرهنگ و هنر استفاده کرد.

محمدمهدی اسماعیلی اعلام کرد به کارگیری کلمه ای با عنوان «ممنوع التصویری» کلمه بدی نیز است و جزو واژه هایی است که اندازه آن به فعل خود نمی خورد و بنابراین تاکید کرده ام که از این واژگان استفاده نکنند.

وزیر ارشاد یک نمونه جالبی را نیز مثال زد و اعلام کرد که گفته می شود لب خوانی جرم می باشد اما باید بدانیم که جرم واژه ثقیلی است. وازگان را شاید دوستان در گفتگوهایی بدون آمادگی قبلی طرح کنند که باعث ایجاد مسئله شود و در مقابل آن آئین نامه و قانون وجود دارد.

وزیر ارشاد یادآور شد: در حضور این همه افرادی که در فضای هنری اقدام به فعالیت می کنند احتمال این که چهار نفر فعالیت هایی بکنند که در هر صنفی به بروز مشکل بیانجامد و باید در این زمینه مطابق با قوانین برخورد گردد.

وی بر لزوم نقش پدر بازی کردن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تاکید کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها