کد خبر : 4482
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

مدت قرارداد ساپینتو با استقلال چند سال است

مدت قرارداد ساپینتو با استقلال چند سال است

قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال چند سال است و چه مدتی ساپینتو سرمربی جدید استقلال با این باشگاه قرارداد امضا کرده است؟ مبلغ قرارداد ساپینتو چقدر است؟ به گزارش مارال نیوز، مبلغ قرارداد ریکاردو ساپینتو اعلام نشده است اما در خصوص مدت زمان قرارداد این سرمربی پرتغالی گفته شده که وی دو سال با استقلالی

قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال چند سال است و چه مدتی ساپینتو سرمربی جدید استقلال با این باشگاه قرارداد امضا کرده است؟ مبلغ قرارداد ساپینتو چقدر است؟

به گزارش مارال نیوز، مبلغ قرارداد ریکاردو ساپینتو اعلام نشده است اما در خصوص مدت زمان قرارداد این سرمربی پرتغالی گفته شده که وی دو سال با استقلالی ها قرارداد بسته است.

سرمربی کهنه کار پرتغالی اهل بندر پورتو، سرانجام با استقلالی ها به توافق رسید تا سرمربی تیم ریشه دار استقلال در فصل جاری شود.

مذاکراتی که استقلالی ها با ریکاردو ساپینتو انجام داده بودند، سرانجام مثبت پیش رفت و با وجود اینکه گفته می شد که به جز استقلال چندین باشگاه دیگر از جمله سپاهان خواهان خدمت گرفتن ساپینتو بودند، اما سرانجام این استقلال بود که گوی سبقت را از سپاهان توانست برباید.

توافق استقلال با ساپینتو بر سر کلیات قرارداد

باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو بر سر کلیات قرارداد به توافق رسیده بودند. از جمله کلیات موجود می توان به رقم قرارداد، تعداد سال و آپشن ها و … بود اما جزئیات در روز چهارشنبه بررسی می شود.

ساپینتو قرارداد

قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال چند ساله خواهد بود

سال دوم قرارداد باشگاه استقلال با ریکاردو ساپینتو  نیز به صورت مشروط تنظیم شده و در صورتی تمدید خواهد شد که باشگاه استقلال تهران از عملکرد ریکاردو ساپینتو  رضایت کافی داشته باشد.

درس عبرت استقلال از قراردادهای گذشته

با توجه به اتفاقاتی که برای استقلال تهران در تنظیم قرارداد برای شفر و استراماچونی پیش آمده بود به این دلیل به منظور جلوگیری از بروز اتفاقات حقوقی، استقلالی ها سال دوم قرارداد را به گونه ای تنظیم کردند که اختیار تصمیم گیری را خود داشته باشند و البته این موضوع با رضایت ریکاردو ساپینتو  نیز همراه شد.

قرار بر این شده که ریکاردو ساپینتو با خود دو دستیار به ایران بیاورد. این دستیارها به احتمال زیاد از دستیاران گذشته ساپینتو که سابقه همکاری با او را داشتند؛ خواهند بود. البته جزئیات آن اعلام نشده و بر اساس حدس و گمان است. همچنین یک دستیار ایرانی نیز در کنار کادر فنی بوده و به ریکاردو ساپینتو کمک خواهد کرد.

این سرمربی سال پیش مربی باشگاهی به نام «موریرنسه» در لیگ پرتغال بود.

از سوابق مربیگری او می توان به حضور در لیگ ترکیه، برزیل، لهستان، صربستان و عربستان سعودی اشاره کرد.

با توجه به حضور ریکاردو ساپینتو  در باشگاه الفاتح عربستان بنابراین این مربی اروپایی تجربه خوبی از فوتبال آسیا داشته و چندان غریبه با فضای فوتبال کشورمان نمی تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] استقلال تهران ریکاردو ساپینتو در اردوی آماده […]