کد خبر : 17905
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۱۴

برد یونایتد مقابل فولام با درخشش دخیا و کریستین اریکسن

برد یونایتد مقابل فولام با درخشش دخیا و کریستین اریکسن
منسچتریونایتد مقابل فولام با درخشش دخیا و کریستین اریکسن توانست پیروز از زمین مسابقه خارج گردد.؛

به گزارش مارال نیوز؛ در روز خوب کریستین اریکسن و دخیا یونایتد توانست در بازی که موقعیتهای کمتری هم داشت پیروز شود. برد ارزشمندی که فولام را تیم شکست خورده بازی معرفی کرد.

از رقابتهای لیگ جزیره امشب دو تیم فولام و منچستر در ورزشگاه اختصاصی فولامی ها به مصاف هم رفتند. اولین گل این بازی روی تیزهوشی، جای گیری و موقعیت شناسی کریستین اریکسن در دقیقه 15 به ثمر رسید.

این گل بر خلاف روند مسابقه زده شد و در شرایطی که یونایتد شرایط بهتری را دنبال نمی کرد و توپ و میدان در اختیار فولام بود.

با این وجود از هم فولام موقعیت های متعددی روی دروازه منچستر ایجاد کرد. واکنش های تماشایی و طلای دخیا مانع گلزنی حریف شد. در دقیقه 60 دنیل جیمز سرانجام توانست دروازه مهر و موم شده دخیا را روی یک کار تیمی و از فاصله سه قدمی دروازه باز کند. البته این گل پایان بازی نبود چرا که الخاندرو گارناچو پدیده آرژانتینی توانست در دقیقه 70 با پاس گل زیبای اریکسن در دقیقه 93 گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

گارناچو در این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین مسابقه شده بود. او از شدت خوشحالی بعد گلزنی لباسش را نیز درآورد. اتفاقی که به قیمت یک کارت زرد برای او تمام شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها