کد خبر : 189
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

مجازات سنگین ویل اسمیت به خاطر یک سیلی

مجازات سنگین ویل اسمیت به خاطر یک سیلی

ویل اسمیت به خاطر سیلی که به کریس راک کمدین و مجری مراسم اسکار زد، سخت تنبیه و مجازات می شود. مجازات و جریمه ای که برای ویل اسمیت در نظر گرفته شده به نظر برای طرفداران او سخت خواهد بود. وقتی که کریس راک که در کار کمدی نیز فعال است در مراسم اسکار

ویل اسمیت به خاطر سیلی که به کریس راک کمدین و مجری مراسم اسکار زد، سخت تنبیه و مجازات می شود. مجازات و جریمه ای که برای ویل اسمیت در نظر گرفته شده به نظر برای طرفداران او سخت خواهد بود.

وقتی که کریس راک که در کار کمدی نیز فعال است در مراسم اسکار به شوخی و در قالب طنز در حین برنامه زنده شوخی کرده و موهای همسر ویل اسمیت را دستمایه شوخی قرار داد، اسمیت عصبانی شده و به روی سن رفت تا در جلوی دیدگان همه و در حین پخش زنده به صورت مجری سیلی محکمی بنوازد.

اما حالا مجازات سخت برای ویل اسمیت درنظر گرفته شده است. آکادمی هنرهای سینما امروز اعلام کرد که ویل اسمیت به مدت 10 سال از هر گونه حضور در مراسم اسکار و رویدادهای مرتبط با آن آکادمی محروم خواهد شد. این مجازات در پی حرکت جنجالی ویل اسمیت در حین مراسم توزیع جوایز اسکار گرفته شده است.

مجازات 10 سال محرومیت برای ویل اسمیت 

البته ویل اسمیت پیشتر از این نیز خود پیش دستی کرده و از عضویت در آکادمی مربوطه استعفا داده تا بعد از این هر گونه همکاری با آنها را رد کند.

آکادمی هنرهای سینما همچنین به دلیل عدم مدیریت اتفاقاتی که در جریان سیلی زدن ویل اسمیت اتفاق افتاده بود، از عموم هنردوستان معذرتخواهی کرده است.

گفتنی است در جریان سیلی زدن ویل اسمیت خیلیها فکر می کردند که این داستان و سناریوی ساختگی برای جلب توجه و داغ کردن مراسم بوده اما حواشی ایجاد شده پساز این اتفاق حاکی از واقعی بودن و از پیش تعیین نشده بودن اتفاقات مذکور خبر می دهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پیامدهای سیلی ویل اسمیت در اسکار ادامه دارد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که گریبان ویل اسمیت را به علت سیلی […]