کد خبر : 4117
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

اسامی آقای گل های لیگ برتر ایران از ابتدا به همراه تعداد گل های زده

اسامی آقای گل های لیگ برتر ایران از ابتدا به همراه تعداد گل های زده

آقای گل های لیگ برتر فوتبال ایران از ابتدای تاسیس این لیگ به ترتیب سالها چه کسانی بوده و چند گل برای تیمهایشان به ثمر رسانده اند. به گزارش مارال نیوز، یازده آقای گل اخیر لیگ برتر فوتبال کشورمان را به ترتیب با تعداد گلهای زده آنها معرفی می کنیم. این اسامی آقای گل های

آقای گل های لیگ برتر فوتبال ایران از ابتدای تاسیس این لیگ به ترتیب سالها چه کسانی بوده و چند گل برای تیمهایشان به ثمر رسانده اند.

به گزارش مارال نیوز، یازده آقای گل اخیر لیگ برتر فوتبال کشورمان را به ترتیب با تعداد گلهای زده آنها معرفی می کنیم.
این اسامی آقای گل های لیگ برتر فوتبال ایران مربوط به سالهای 1390 تا 1400 است. البته شاید در برخی فصول تعداد بازی های بازیکنان در هر فصل تفاوت جزئی با دیگر فصل ها داشته باشد اما این موضوع نمی تواند چندان دخیل در اهمیت اتفاق بزرگی که این بازیکنان با آقای گلی در لیگ برتر کسب کردند داشته باشد.

لیست آقای گل لیگ برتر ایران

آقای گل های فوتبال ایران از ابتدا تا کنون به همراه تعداد گل های زده

اسم بازیکنان آقای گل لیگ برتر ایران از ابتدا

کریم انصاری فرد در سال 90 و 92 دو بار آقای گل لیگ ایران شده که در بار اول با 21 گل رکوردشنی جالبی کرده و بار دوم نیز با 14 گل به این مهم دست یافته است.
جلال رافخایی با 19 گل نیز در سال 1391 از تیم ملوان انزلی به عنوان آقای گلی دست یافته است.
لوسیانو ادینیو از باشگاه تراکتور سازی با 20 گل در فصل 93 عنوان آقای گل لیگ ایران را به دست آورد.
مهدی طارمی در دو فصل پیاپی در مدت زمان حضور در لیگ ایران در سالهای 94 و 95 به ترتیب با 16 و 18 گل به عنوان آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران دست یافت. بعد از او علی علی پور از همان تیم پرسپولیس با 19 گل در فصل 96/97 به عنوان برترین گلزن فصل لیگ برتر شناخته شد.
عنوان مشترک آقای گلی را در سال 97 دو لژیونر به دست آوردند. لوسیانو پریرا و کارلوس استنلی با 16 گل به این عنوان دست یافتند.
شیخ دیاباته از استقلال در سال 98 با 15 گل، سجاد شهباززاده در سال 99 با 20 گل زده و گادوین منشا نیز در فصل کنونی با 14 گل دیگر اسامی و افراد کسب کننده عنوان ارزشمند آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران بودند.
در فصل جاری لیگ برتر نیز با توجه به در پیش روبودن جام جهانی و انگیزه زیاد بازیکنان برای دعوت به تیم ملی به نظر می رسد تنور کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر گرم تر از همیشه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها