کد خبر : 20048
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

نظر هری کین بعد از دست دادن پنالتی و حدف

نظر هری کین بعد از دست دادن پنالتی و حدف
هریکین ستاره و کاپیتان انگلیس بعد حذف تیم ملی کشورش از جام جهانی نظرش را گفت.؛

هری کین کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس نظر خود را در خصوص هدر دادن پنالتی مقابل فرانسه و حذف انگلیس از جام جهانی ارائه کرد. نوک پیکان شکست انگلیس به سمت هری کین بود. چرا که او پنالتی سرنوشت سازی را از دست داد.

هری کین بعد از شکست 2 بر 1 تیمش مقابل فرانسه اعلام کرد: همواره برای زدن پنالتی آمادگی دارد و نمی تواند از دست دادن پنالتی را به بهانه آماده نبودن خود محول کند. آن شب فقط نتوانستم کار خود را به شکل صحیح انجام دهم.

کاپیتان انگلیس هری کین ادامه داد: نخستین پنالتی خودم را خوب زدم. اما دومی را آن گونه که در فکرش بودم نتوانستم به سمت دروازه بزنم.

این بازیکن یادآور شد: باید با شکست کنار بیاییم هر چند آن دردناک است. اعتقاد کاملی به آن چه که تلاش می کردیم داشتیم و مسئولیت باخت را بر گردن می گیرم اما به مانند دیگر بازیکنان نمی توانم به خودم افتخار نمایم. شکست برابر فرانسه را نیز جزئیات آن رقم زد و مسئولیت باخت را عهده دار می شوم.

تیم ملی انگلیس با وجئد صعود آسان از گروه و همچنین برد راحت در مرحله یک چهارم نهایی مقابل سنگال، به سد محکمی به نام فرانسه خورد. فرانسه مدعی قهرمانی مانند دیگر تیمهای مراحل پیش نبود و حرفه ای تر مقابل آنها کار کرد.

با شکست و حذف انگلیس باخت دیگری در پرونده ساوت گیت ثبت شد. البته نوک پیکان حملات بیشتر به سمت هری کین بود. چرا که این مهاجم از دو فرصت پنالتی که نصیبش شد فقط یکی را تبدیل به گل کرده و دیگری را به آسمان کوبیده بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها