کد خبر : 9197
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

اسامی استقلالی های سابق سپاهان اصفهان

اسامی استقلالی های سابق سپاهان اصفهان

اسامی بازیکنان استقلال که اکنون در سپاهان اصفهان حضور دارند. استقلالی های سابق سپاهان اصفهان چه کسانی هستند؟ نگاهی به اسامی بازیکنان سپاهان اصفهان که به احتمال زیاد در دیدار مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر مقابل آبی های پایتخت قرار خواهند گرفت، از وجود 4 بازیکن استقلال در لباس سپاهان خبر می دهد

اسامی بازیکنان استقلال که اکنون در سپاهان اصفهان حضور دارند. استقلالی های سابق سپاهان اصفهان چه کسانی هستند؟

نگاهی به اسامی بازیکنان سپاهان اصفهان که به احتمال زیاد در دیدار مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر مقابل آبی های پایتخت قرار خواهند گرفت، از وجود 4 بازیکن استقلال در لباس سپاهان خبر می دهد که پیش از این لباس آبی های پایتخت را پوشیده بودند.

سپاهان اصفهان بازیکنان استقلال

4 بازیکن فعلی سپاهان قبلا در استقلال بازی می کردند

محمدرشید مظاهری، امید نورافکن، محمد دانشگر و همچنین میلاد ذکی پور نام بازیکنان سپاهانی بوده که پیشتر از این برای مدتی در لباس استقلال تهران بودند.

رشید مظاهری که بعد از جدا شدن از پرشورترین تیم لیگ یعنی تراکتورسازی به استقلال پیوسته بود، امید نورافکن ملی پوش که جایش را در تیم ملی خیلی خوب باز کرده و مورد علاقه و نیاز دراگان اسکوچیچ نیز است و در سه لیگ پانزده، شانزده و هفده لباس استقلال را بر تن می کرد و حتی مدتی نیز در شارلوای بلژیک بازی می کرد از جمله سپاهانی های استقلالی هستند.

همچنین محمد دانشگر نیز که بسیار باانگیزه بوده و از ساپیا به استقلال پیوسته بود اکنون در لباس زردهای اصفهانی است.

میلاد ذکی پور نیز که از مدافعان درجه یک و جوان سپاهان است برای مدتی در استقلال بازی می کرد و حالا در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها