کد خبر : 29439
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

استفاده نکردن والیبال ایران از امتیازات پیش افتاده مقابل اسلوونی

استفاده نکردن والیبال ایران از امتیازات پیش افتاده مقابل اسلوونی
تیم ملی والیبال اسلوونی توانست ایران را در چهارمین بازی خود در لیگ ملتهای والیبال ببرد. پیروزی 3 بر 0 که برای تیم ملی والیبال اسلوونی رقم خورد. آنها با این پیروزی خود را در بین 3 تیم برتر جدول تا بدین هفته رقابت ها قرار دادند؛

تیم ملی والیبال اسلوونی توانست ایران را در چهارمین بازی خود در لیگ ملتهای والیبال ببرد. پیروزی 3 بر 0 که برای تیم ملی والیبال اسلوونی رقم خورد. آنها با این پیروزی خود را در بین 3 تیم برتر جدول تا بدین هفته رقابت ها قرار دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی گئورگه کرتو در این باره اعلام کرد ایران در دست دوم و سوم در بسیاری از امتیاز ها از تیم ما جلو بود. ولی نتوانست از فرصت موجود بهره ببرد. در نهایت به برد رسیدیم.

کرتو یادآور شد بابت مبارزه و تلاش والیبال ایران و دیدار خوبی که ارائه کردند تبریک می گوییم. وی از این دیدار به عنوان دیداری سخت یاد کرد که البته شروع مناسبی در آن داشتند. آغاز ست دوم را نیز مناسب داشتیم و مواردی گفته شد تا قادر شویم فاصله امتیازی خود را حفظ نماییم.

گفتنی است ایران تا بدین جای کار لیگ ملتها از 4 بازی خود سه شکست مقابل ژاپن، لهستان و اسلوونی داشته و مقابل چین به برتری رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها