کد خبر : 17349
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

ندادن فرصت بازی مربی اومانیا به انصاری فرد در آخرین دیدار لیگ اروپا

ندادن فرصت بازی مربی اومانیا به انصاری فرد در آخرین دیدار لیگ اروپا
مربی تیم اومانیای قبرس به کریم انصاری فرد در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل شریف فرصت بازی نداد.؛

به گزارش مارال نیوز، در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ اروپا سرمربی اومانیا به کریم انصاری فرد فرصت بازی نداد. این ستاره ایرانی با صلاحدید مربی از ابتدا تا انتهای دیدار تیمش مقابل شریف تیراسپول مولداوی بر روی نیمکت ذخیره نشست.

کریم هفته پیش به عنوان بازیکن تعویضی در لیگ قبرس فرصت بازی پیدا کرد البته او در جریان پیروزی دو گله تیمش در هفته پیش موفق به گلزنی نشده بود. در دیدار روز گذشته اومانیا با شریف نیز که آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا بود شریف مولداوی با یک گل توانست هم تیمی های کریم انصاری فرد در اومانیای قبرس را شکست دهد.

با این شکست اومانیا بدون حتی کسب یک امتیاز در گروه خود قعرنشین شد. این بازی تا دقیقه 88 مساوی دنبال می شد. تنها گل مسابقه را شریف در دقایق انتهایی بازی به ثمر رساند. با گل به دست آمده نمانیده مولداوی با نتیجه یک بر صفر و در شب غیبت کریم انصاری فرد سه امتیاز ارزشمند گرفت.

دادن فرصت بازی به کریم و همچنین قرار دادن او در شرایط مسابقه می توانست به مهاجم ملی پوش کمک بسزایی کند. چرا که او در مهمترین رویداد ورزشی فوتبال جهان حاضر خواهد بود. امید زیادی نیز به درخشش در جام جهانی وجود دارد. قرار گرفتن در شرایط مسابقه آن هم در تورنمنتی در سطح لیگ اروپا می توانست به کریم در جام جهانی و بهبود عملکرد ویکمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رکورد بردهای پیاپی اومانیا با کریم انصاری فرد شکسته شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اومانیا قبرس سرانجام به […]