کد خبر : 5606
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۰۲

برد اسلوونی مقابل صربستان به سود تیم ملی والیبال ایران تمام شد

برد اسلوونی مقابل صربستان به سود تیم ملی والیبال ایران تمام شد

پیروزی تیم ملی والیبال اسلوونی مقابل صربستان به سود والیبالیست های ایرانی تمام شد چرا که صربستان نزدیکترین تعقیب کننده ایران برای راهیابی به دور بعدی لیگ ملتهای والیبال محسوب می شد. به گزارش مارال نیوز، دور سوم مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال تا اینجای کار برای بلندقامتان ایرانی خوب آغاز شده چرا که برد

پیروزی تیم ملی والیبال اسلوونی مقابل صربستان به سود والیبالیست های ایرانی تمام شد چرا که صربستان نزدیکترین تعقیب کننده ایران برای راهیابی به دور بعدی لیگ ملتهای والیبال محسوب می شد.

به گزارش مارال نیوز، دور سوم مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال تا اینجای کار برای بلندقامتان ایرانی خوب آغاز شده چرا که برد روحیه بخش مقابل لهستان میزبان و در ادامه شکست صربستان امیدواری های ایران برای صعود از گروه را افزایش داد.

8 تیم از این مرحله به دور بعدی صعود می کنند و ایران نیز اکنون دقیقا در رتبه هشتم قرار دارد. صربستان نیز نزدیکترین تعقیب کننده ایران برای کسب عنوان هشتمی بود که خوشبختانه در جای خوبی نتیجه را واگذار کرد.

حالا همه چیز برای صعود در دستان تیم ملی ایران بوده و چنانچه بتوانیم از سه بازی باقیمانده خود دو بازی را پیروز شویم صعود ما قطعی خواهد شد.

در جدول مسابقات هم اکنون تیم ملی والیبال ایران از 9 بازی با 5 برد در جایگاه هشتم قرار گرفته، اسلوونی و صربستان با 4 برد نزدیکترین تعقیب کننده تیم ملی هستند.

والیبالیست های هلند و برزیل نیز هر کدام با 6 برد در جایگاه ششم و هفتم قرار دارند.

ایتالیا که اکنون در صدر جدول گروه قرار دارد، با توجه به اینکه در دور بعدی نیز میزبان خواهد بود بنابراین حضورش در مرحله بعدی قطعی بوده و لهستان و فرانسه و ژاپن و آمریکا هر کدام با 7 پیروزی از تعقیب کنندگان ایتالیا برای تصاحب عنوان صدرنشینی در مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عبور اسلوونی از سد قزاقستان در جام ملتهای اروپا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] با دیدار دو تیم اسلوونی و قزاقستان شروع […]