کد خبر : 31326
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

استون ویلا مقابل لیورپول در سودای جبران نتایج بد اخیر در چهارمین هفته لیگ برتر

استون ویلا مقابل لیورپول در سودای جبران نتایج بد اخیر در چهارمین هفته لیگ برتر
استون ویلا در شرایطی مقابل لیورپول در لیگ جزیره انگلیس قرار خواهد گرفت که در سودای جبران نتایج بد اخیر خود مقابل این تیم خواهد بود.؛

استون ویلا در شرایطی مقابل لیورپول در لیگ جزیره انگلیس قرار خواهد گرفت که در سودای جبران نتایج بد اخیر خود مقابل این تیم خواهد بود.

در چهارمین هفته لیگ برتر انگلیس دو تیم استون ویلا با لیورپول با هم دیدار خواهند داشت. دیداری که امروز از ساعت 16:30 به میزبانی لیورپولی ها برگزار خواهد شد.

هر چند استون ویلا در بازی های اخیر خود در لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ کنفرانس اروپا نتایجی در خور تحسین کسب کرده است. اما با این وجود آنها مقابل لیورپول در 5 بازی اخر خود هرگز نتایج خوبی کسب نکرده اند.

نتیجه ضعیف استون ویلا مقابل لیورپول در دیدارهای گذشته

لیورپول از سال 1400 تا کنون در 5 بازی آخر خود مقابل استون ویلا 4 بار توانسته استون ویلا را شکست داده و فقط یک بار به تساوی دست یافته است.

آخرین بازی دو تیم در سی اردیبهشت امسال با تساوی یک بر یک دست یافت. این در شرایطی بود که در بازی رفت لیورپولی ها 3 بر 1 توانسته بودند استون ویلا را در خانه خود مغلوب کنند.

نتایج خوب استون ویلا مقابل دیگر حریفان در بازی های اخیر

با این وجود استون ویلا در 5 بازی اخر خود در لیگ کنفرانس اروپا و همچنین لیگ برتر انگلیس نتایج خوبی بر خلاف دیدارهای رو در رو مقابل لیورپول کسب کرده است.

آنها 4 پیروزی و یک شکست را داشته اند. استون ویلا مقابل نیوکسل شکست سنگین 5 بر 1 داشته اما توانسته اورتون و برنلی را شکست داده. مقابل هیبرنیان نیز در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به برد 8 بر 0 دست یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تراکتور سه امتیاز دیگر مقابل هوادار اندوخت/ پیروزی دو گله ملوان مقابل پیکان | مارال نیوز
7 ماه قبل

[…] از سری مسابقات لیگ برتر برگزار شد ملوان […]

trackback
برد ارزشمند تراکتور با جشنواره گل مقابل آلومینیوم/ پیکان دیگر تیم پیروز لیگ برتر | مارال نیوز
7 ماه قبل

[…] بازی های لیگ برتر فوتبال ایران، […]