کد خبر : 18491
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

ساوت گیت برد در اولین بازی جام جهانی را شروع عالی دانست

ساوت گیت برد در اولین بازی جام جهانی را شروع عالی دانست
برد ایران در جام جهانی توسط ساوت گیت به یک پیروزی و شروعی عالی توصیف شد. اتفاقی که می تواند در صورت ادامه دار بودن انگلیس را فاتح جام جهانی نیز کند.؛

شروع عالی دانستن برد ایران در جام جهانی توسط ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس. این چهره برجسته فوتبال بعد از برد پرگل ایران با نتیجه 6 بر 2 اعلام کرد که چنین بردی یک آغاز عالی بوده و البته بایستی بهتر از این ها باشیم.

ساوت گیت اعلام کرد باید واقعا خوشحال باشیم البته نباید دو گل در این بازی دریافت می کردیم. بایستی مقابل آمریکا درست تر بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس این را هم گفت که در دیدار با ایران وقتی با سرعت پایین بازی می کردیم به اندازه مورد نیاز نمی توانستیم زهردار باشیم. در این دیدار البته دفاع در کنترلمان بود و همچنین مهاجم های ما نیز به عنوان تهدیدی بزرگ برای حریف محسوب می شدند.

وی از نوع حرکت ویلسون در گل آخر زده شده انگلیس نیز تجلیل کرد و گفت این حرکت تیمی را دوست داشتم. ویلسون می توانست که خودخواهانه عمل کند اما او موفقیت تیم ملی انگلیس را در اولویت قرار داد. بایستی تیم را همچنان در مسیر صحیح نگه داشته و بهتر از این باشیم. بازیکنان نیز عملکرد خوبی داشتند هر چند به خاطر گل های خورده شده باید کمی دلخور باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سرنوشت ساوت گیت در تیم ملی انگلیس چه می شود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گرت ساوت گیت با توجه به نتایج […]