کد خبر : 5219
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

اسم باشگاه و تیم کنونی زلاتان ابراهیموویچ سوئدی

اسم باشگاه و تیم کنونی زلاتان ابراهیموویچ سوئدی

زلاتان ابراهیموویچ در فصل کنونی و پیش روی لیگ با چه تیمی قرارداد بسته و با کدام باشگاه بازی خواهد کرد؟ اسم باشگاه زلاتان ابراهیموویچ سوئدی و توضیحاتی در  خصوص نقل و انتقالات فصل را بخوانیم. به گزارش مارال نیوز، زلاتان ابراهیموویچ اسطوره و ستاره پایانی ناپذیر فوتبال جهان و سوئد محسوب می شود که

زلاتان ابراهیموویچ در فصل کنونی و پیش روی لیگ با چه تیمی قرارداد بسته و با کدام باشگاه بازی خواهد کرد؟ اسم باشگاه زلاتان ابراهیموویچ سوئدی و توضیحاتی در  خصوص نقل و انتقالات فصل را بخوانیم.

به گزارش مارال نیوز، زلاتان ابراهیموویچ اسطوره و ستاره پایانی ناپذیر فوتبال جهان و سوئد محسوب می شود که چند مدتی است در سری آ ایتالیا توپ می زند.

قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با آث میلان دقیقا سه روز پیش به اتمام رسید و این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد محسوب می شود.

اسم باشگاه زلاتان ابراهیموویچ

تیم کنونی زلاتان ابراهیموویچ

از سویی دیگر به دلیل مصدویت شدید زلاتان ابراهیموویچ نیاز به عمل جراحی او احساس می شود و بعد از انجام این عمل پیش بینی شده که وی تا پایان ماه ژانویه امکان بازی کردن برای هر باشگاهی که با آن قرارداد ببندد را نخواهد داشت.

تمدید قرارداد با زلاتان ابراهیموویچ با وجود مصدومیت

با این اوصاف مدیران باشگاه میلان می خواهند به هر قیمتی که شده، با وجود مصدومیت زلاتان، او را نگه داشته و مانع از جدایی او شوند.

بنابراین احتمال زیاد زلاتان ابراهیموویچ مجددا با میلانی ها تمدید کرده و در فصل کنونی و آتی رقابتها لباس این تیم را مجددا بر تن کند.

با وجود او که یکی از مهره های اصلی میلان محسوب می شد، میلان توانست در فصل پیش قهرمان سری آ ایتالیا شود و عملکرد درخشانی را نیز از خود به نمایش بگذارد.

زلاتان ابراهیموویچ پایانی ناپذیر نشان داده و با وجود داشتن 40 سال سن، به مانند یک جوان بازی کرده و در زمین می دود و انگیزه های او برای موفقیت پایانی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
فیلم زلاتان ابراهیموویچ کی پخش می شود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پخش فیلم زلاتان ابراهیمو&… و اسم فیلمی که […]