کد خبر : 23369
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

آیا آریون ابراهیموویچ با زلاتان نسبت خانوادگی دارد؟

آیا آریون ابراهیموویچ با زلاتان نسبت خانوادگی دارد؟
آیا بازیکن بایرن مونیخ آریون ابراهیموویچ با ستاره تیم ملی سوئد نسبت فامیلی دارد یا تشابه اسمی است؟؛

نسبت خانوادگی داشتن زلاتان ابراهیموویچ با آریون ابراهیموویچ آیا درست است؟ بررسی نسبت فامیلی و همچنین اصالت و تولد آریون ابراهیموویچ و عملکرد این ستاره جوان را بخوانیم.

آریون ابراهیموویچ به دلیل تشابه فامیلی خود با زلاتان بیشتر از سایر بازیکنان در معرض توجه قرار گرفته است. البته این توجه کردن به وی تنها به دلیل تشابه فامیلی نبوده بلکه او واقعا می تواند یک زلاتان جدیدی باشد.

آریون ابراهیموویچ در نورنبرگ به دنیا آمده است. او هیچ گونه نسبت خانوادگی و فامیلی با زلاتان نداشته و والدین وی نیز اهل کشور کوزوو می باشند.

ستاره بایرن مونیخ آریون ابراهیموویچ فوتبال حرفه ای خود را در سطح اشگاهی از گروترفورت آغاز کرد. او بعدها به نورنبرگ پیوست و بعد از 4 سال سر از بایرن مونیخ تیم اول بوندسلیگا درآورد.

او مدت زمانی در کمپ بایرن مونیخی ها بود. استعداد وی باعث شد تا استعدادیابان و مربیان پایه بایرن به وی توجه خاصی داشته باشند.

آریون ابراهیموویچ در رده های مخلتف سنی توانست پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند. ابراهیموویچ جوان در شرایطی که تنها 14 سال سن داشت برای زیر 17 ساله های بایرن مونیخ بازی می کرد و در بازی های ابتدایی این تیم نیز در گلزنی و دادن پاس گل بسیار موفق عمل کرد.

شواهد نشان می دهد آریون ابراهیموویچ می تواند به یک زلاتان ابراهیموویچ دیگری تبدیل شود. بازیکنی که هیچ نسبت خانوادگی با زلاتان ندارد اما بی شباهت به زلاتان در انگیزه و استعداد نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
زلاتان ابراهیموویچ کی به میادین با میلان برمی گردد؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زمانی زلاتان ابراهیموویچ می تواند برای […]