کد خبر : 20763
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

اشتباهات بیرانوند و حسینی در دروازه استقلال و پرسپولیس

اشتباهات بیرانوند و حسینی در دروازه استقلال و پرسپولیس
بیرانوند و حسینی دروازه بان های استقلال و پرسپولیس در شب دربی چندان موفق نبوده و روی گل های خورده شده نیز می توانستند عکس العمل نسبتا بهتری داشته باشند.؛

در دربی هفته دوازدهم لیگ برتر روزهای نه چندان خوبی برای علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی ثبت شد. هم سیدحسین حسینی و هم علیرضا بیرانوند چندان خوب عمل نکردند. آنها با ثبت عملکرد نسبتا ضعیف نشان دادند تمرکز لازم را برای این بازی نداشتند.

بررسی آمار نشان می دهد که پرسپولیسی ها 3 شوت در چارچوب به سمت دروازه استقلال داشتند که البته دو مورد آن تبدیل به گل شد. گل هایی که اشتباهات دروازه بان ها در آن نقش داشت.

در سویی دیگر نیز وضعیت مشابهی روی دروازه بیرانوند ایجاد شد. استقلالی ها نیز 3 شوت به سمت دروازه داشتند که دو مورد آن تبدیل به گل شد.

در هنگام باز شدن دروازه بیرانوند نیز او روی هر دو شوتی که به گل تبدیل شد هیچ عکس العملی نداشته و فقط با چشمانش توپ را تعقیب کرد. در آن سو سیدحسین حسینی نیز روی گل دوم گولسیانی که گل تساوی بخش پرسپولیس بود، خروج اشتباهی داشت تا این دو دورازه بان ملی پوش روز نه چندان خوبی در درون دروازه تیمهایشان در دربی داشته باشند. چنانچه کمی روزهای طلایی این دو دروازه بان داشتند شاید نتیجه بازی به گونه ای دیگر رقم خورده و حداقل این مسابقه یک برنده پیدا می کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پیکان در شروع بازی پرسپولیس را سورپرایز کرد/ نیاز به برد داشتیم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گفته علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی […]

trackback
بیرانوند: ترس از شکستن مجدد بینی در جام جهانی نداشتم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بیرانوند در گفتگویی […]