کد خبر : 7284
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۰۰

دریافت 3 گل دروازه بان ملی پوش در یک بازی دوستانه

دریافت 3 گل دروازه بان ملی پوش در یک بازی دوستانه

گل خوردن های زیاد دروازه بان ملی پوش، دریافت 3 گل علیرضا بیرانوند در یک بازی دوستانه زنگ خطر را برای از دست دادن موقعیت او در تیم ملی و مسابقات جام جهانی به صدا در آورد. روز گذشته پرسپولیس تهران به مصاف نساجی قائمشهر و تیمی که سرمربی جدید آن دستیار سابق گل محمدی

گل خوردن های زیاد دروازه بان ملی پوش، دریافت 3 گل علیرضا بیرانوند در یک بازی دوستانه زنگ خطر را برای از دست دادن موقعیت او در تیم ملی و مسابقات جام جهانی به صدا در آورد. روز گذشته پرسپولیس تهران به مصاف نساجی قائمشهر و تیمی که سرمربی جدید آن دستیار سابق گل محمدی بود، رفت. شاگردان حمید مطهری در این بازی توانستند در یک بازی پرگل پرسپولیس را متوقف کنند.

در بازی دوستانه پرسپولیس با نساجی مازندران، علیرضا بیرانوند سه گل از نساجی خورد. مشکلی که پرسپولیس در سال گذشته با آن روبرو بوده و آن عملکرد نه چندان مناسب در خط دفاعی بوده، روز گذشته نیز دردیدار نساجی و در حضور علیرضا بیرانوند اتفاق افتاد.

با توجه به اینکه بیرانوند از امیدها و شانس های اصلی دروازه بانی برای تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر محسوب می شود، چنانچه نتواند در خط دفاعی و حفظ استحکام دروازه خود بهتر عمل نماید با خطر از دست دادن موقعیتش به عنوان سنگربان اول تیم ملی مواجه خواهد شد.

البته بازی های دوستانه مطمئنا نمی توانند محک خوبی برای ارزیابی عملکرد بازیکنان باشند اما با توجه به فرصت کم باقیمانده تا شروع جام جهانی، بازیکنان برای فیکس شدن در ترکیب تیم ملی باید اشتباهات خود را به حداقل برسانند. این دیدار در نهایت با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دلیل خداحافظی نکردن بوفون از دروازه بانی فوتبال | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نکرده و همچنان دروازه بانی می کند؟ علت […]