کد خبر : 31164
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۳

شکست پشت سر هم النصر با رونالدو در لیگ عربستان/ جاماندن از کورس در ابتدای کار

شکست پشت سر هم النصر با رونالدو در لیگ عربستان/ جاماندن از کورس در ابتدای کار
شکستی دیگر باخت های پشت سر هم النصر عربستان را در لیگ عربستان رقم زد. این دومین باخت پشت سر هم النصری ها بود. دیداری که در آن رونالدو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت؛

شکستی دیگر باخت های پشت سر هم النصر عربستان را در لیگ عربستان رقم زد. این دومین باخت پشت سر هم النصری ها بود. دیداری که در آن رونالدو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت.

جاماندن از کورس در ابتدای کار برای تیم متمول و پرمهره النصر خبر خوبی نیست.

تیم فوتبال النصر عربستان در همان هفته های ابتدایی از کورس قهرمانی جا ماند. هر چند فرصت برای جبران زیاد مانده اما دو باخت پیاپی آنها را جزو تیم های قعرنشین لیگ حرفه ای عربستان تا پایان هفته دوم کرده است.

شکست دوم بعد از الاتفاق این بار مقابل التعاون

النصر عربستان که در بازی اول خود به دلیل استراحت دادن به بازیکنان اصلی خود مقابل الاتفاق عربستان و شاگردان استیون جرارد شکست خورده بود. امروز هم مقابل التعاون به شکست 2 بر 0 رسید.

النصر هر چند در نیمه نخست بازی نسبتا پایاپایی داشت اما در نیمه دوم فرصت های بسیاری را برای گلزنی خلق کرد. فرصت های متعددی که یکی پس از دیگری از دست رفت و رونالدو نیز در از دست دادن موقعیت های متعدد گلزنی سهم داشت.

در این بازی سادیو مانه نیز یکبار موفق به گزنی شد هر چند وی ای آر آن را مردود اعلام کرد.

پاس های متعدد پشت مدافعان النصر با موفقیت بالای التعاونی ها

در این بازی تاکتیک پاس مستقیم از خط دفاعی پشت به مدافعان النصر در دستور کار التعاون قرار گرفته بود. حربه ای که بسیار خوب و به شکل ایده آلی نیز نتیجه داد. گل نخست التعاون نیز روی همین حربه به دست آمد. آنها چند موقعیت دیگر نیز از روی همین روش به دست آورده بودند.

دو گل در دقایق ایتدایی نیمه نخست و انتهایی نیمه دوم برای التعاون

التعاون در این مسابقه توسط تاوامبا در دقیقه 20 به گل رسید. همچنین النصری ها در آخرین دقایق بازی نیز و در زمانی که النصر سراپا حمله بود به گل دوم رسید تا النصر عربستان یک شکست دیگر در کارنامه خود داشته باشد.

در دیگر بازی های این هفته الوحده 3 بر 1 الشباب را شکست داد. الاتفاق نیز با دو گل الحزم را شکست داد. الفتح نیز 3 بر 1 از سد الاخدود عبور کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها