کد خبر : 10978
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

اظهار بی اطلاعی شخص اول منچستر از نماندن رونالدو

اظهار بی اطلاعی شخص اول منچستر از نماندن رونالدو

به گزارش مارال نیوز؛ شخص اول نیمکت منچستریونایتد اریک تن هاخ از ماندگاری، تیم عوض کردن و جدایی رونالدو اظهار بی اطلاعی کرد. اریک تن هاخ اعلام کرد که نمی تواند هیچ تضمینی در این خصوص بدهد که رونالدو در منچستر می ماند یا رفتنی است. به گفته این سرمربی موفق که در دو بازی

به گزارش مارال نیوز؛ شخص اول نیمکت منچستریونایتد اریک تن هاخ از ماندگاری، تیم عوض کردن و جدایی رونالدو اظهار بی اطلاعی کرد.

اریک تن هاخ اعلام کرد که نمی تواند هیچ تضمینی در این خصوص بدهد که رونالدو در منچستر می ماند یا رفتنی است.

به گفته این سرمربی موفق که در دو بازی گذشته تیمش به عنوان برنده از زمین خارج شده در مدت 5 روزی که تا پایان فصل نقل و انتقالات مانده باید منتظر و گوش به زنگ باشیم.

تن هاخ همچنین این را هم گفت که تا آخرین ثانیه های نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است بیافتد و شاهد جا به جایی بازیکنان باشیم و حتی ممکن است بازیکنان جدیدی نیز به تیم ما اضافه شود.

وی همچنین از افزایش تحرک و فعالیت هجومی تیم خودش در حضور رشفورد نیز سخن گفت و یادآور شد داشتن فوتبالی پویا که در کل زمین توپ در جریان باشد مورد انتظار من است تا با در گردش سازی توپ به شیوه های مختلف اقدام به موقعیت سازی کنیم.

دو برد مقابل لیورپول و ساوتهمپتون نتیجه عملکرد یاران تن هاخ در دو بازی گذشته بوده هر چند در این میان شکست سنگین از برنتفورد را نیز می توان به کارنامه تن هاخ افزود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها