کد خبر : 19211
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰

اسکوچیچ از کدام کشور پیشنهاد مربیگری دارد؟

اسکوچیچ از کدام کشور پیشنهاد مربیگری دارد؟
اسکوچیچ از یکی از تیمهای ملی باسابقه و خوب پیشنهاد کار و مربیگری دریافت کرده است و باید دید این پیشنهاد به کجا خواهد رسید.؛

به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ طبق شنیده ها از یک تیم خوب نامدار آسیایی پیشنهاد دریافت کرده است. شنیده شده این مربی کروات در حال بررسی شرایط برای قرارداد بستن با این تیم است. مگر این که وی در سودای مربیگری تیمی دیگر باشد.

سرمربی کروات سابق تیم ملی فوتبال ایران که نتایج خوبی در مرحله مقدماتی با ایران گرفته بود. این سرمربی بادانش موفق به نظر از تیم ملی فوتبال چین پیشنهاد دریافت کرده است.

اسکوچیچ که درخواست همکاری با تیمهای باشگاهی ایران و همچنین امید ایران را رد کرده بود همچنان تمایل دارد در تیم های ملی به کار خود ادامه دهد. وی سریعترین صعود تاریخ فوتبال ایران به جام جهانی را رقم زده بود. حالا اسکوچیچ از فدراسیون چین پیشنهاد دریافت کرده است.

دراگان اسکوچیچ به نظر می رسد با چینی ها مذاکره نهایی خود را انجام دهد. حالا باید ببینیم این مذاکرات منجر به عقد قرارداد خواهد شد یا نه. مدت زمان زیادی تا شروع مسابقات جام ملتهای 2023 آسیا نمانده و مطمئنا چینی ها نیز فرصت چندان زیادی برای تعلل در انتخاب سرمربی نخواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چه کسانی حامی مربیگری کی روش در ایران هستند؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ادامه فعالیت مربیگری کارلوس کی روش در […]