کد خبر : 9955
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

دوراهی فیکس کردن مهدی قایدی در استقلال

دوراهی فیکس کردن مهدی قایدی در استقلال

خبر مارال نیوز؛ دوراهی فیکس کردن مهدی قایدی در استقلال یا به صورت بازیکن جانشین و تعویض او را وارد میدان مسابقه کردن. کادر فنی استقلال تهران، به نظر می رسد در دو راهی بازی دادن کامل به مهدی قائدی قرار دارند. با توجه به دیر اضافه شدن مهدی قایدی به تمرینات استقلال و قراردادی

خبر مارال نیوز؛ دوراهی فیکس کردن مهدی قایدی در استقلال یا به صورت بازیکن جانشین و تعویض او را وارد میدان مسابقه کردن. کادر فنی استقلال تهران، به نظر می رسد در دو راهی بازی دادن کامل به مهدی قائدی قرار دارند.

با توجه به دیر اضافه شدن مهدی قایدی به تمرینات استقلال و قراردادی که در چند روز گذشته او امضا کرد تا استقلالی شدن خودش را به صورت رسمی و قانونی اعلام نماید، اکنون کادر فنی استقلال به نظر می رسد در دو راهی قرار گرفته اند که آیا قایدی را در ترکیب اصلی استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر به کار گیرند یا نه.

مهدی قایدی فقط چند جلسه با استقلالی ها تمرین کرده و این موضوع احتمالا منجر به نیمکت نشینی مهدی قایدی شود.

به جز تمرینات کم و کوتاه مهدی قایدی، به نظر نمی رسد که دلیل دیگری برای نیمکت نشین کردن مهدی قائدی وجود داشته باشد چرا که روی هوش و نبوغ این بازیکن حساب ویژه ای انجام شده است و در چنین بازی های قائدی می تواند راهگشا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حضور کوتاه قایدی در استقلال با یک گل و یک پنالتی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیز روی تکنیک مهدی قایدی بگیرد و احتمالا […]