کد خبر : 1399
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

افسانه پاکرو پشت ماشین لوکس قدیمی قرمز رنگ

افسانه پاکرو پشت ماشین لوکس قدیمی قرمز رنگ

جدیدترین عکس افسانه پاکرو پشت ماشین لوکس قرمز رنگ قدیمی که در صفحه خود منتشر کرده است. جدیدترین عکس افسانه پاکرو پشت ماشین لوکس قدیمی و در حال رانندگی کردن را ببینید. افسانه پاکرو بازیگر متولد سال 62 در شهر اهواز به دنیا آمده و هنرنمایی هایش در بسیاری از مجموعه های نمایشی و فیلم

جدیدترین عکس افسانه پاکرو پشت ماشین لوکس قرمز رنگ قدیمی که در صفحه خود منتشر کرده است. جدیدترین عکس افسانه پاکرو پشت ماشین لوکس قدیمی و در حال رانندگی کردن را ببینید.

افسانه پاکرو بازیگر متولد سال 62 در شهر اهواز به دنیا آمده و هنرنمایی هایش در بسیاری از مجموعه های نمایشی و فیلم و سریالهایی که اخیرا نیز پخش شده باعث آوازه و شناخته تر شدن بیش از پیش این هنرمند کشورمان شده است.

این بازیگر دارای تحصیلات دانشگاهی هنری نیز بوده و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه سوره هستند. علاوه بر نقاشی، بازیگری نیز از علایق افسانه پاکرو هست و ایشان به مطالعه و موسیقی نیز علاقه مند هستند.

رانندگی افسانه پاکرو

با وجود به دنیا آمدن افسانه پاکرو در اهواز، اما وی دارای اصالت آذری بوده و بزرگشده استان تهران هم هست.

در زیر عکسی از افسانه پاکرو پشت ماشین قرمز رنگ لوکس قدیمی کلاسیک را ببینید که افسانه پاکرو پشت این ماشین زیبا عکس انداخته و در صفحه شخصیش با کاربران و فالورها به اشتراک گذاشته است.

افسانه پاکرو پشت ماشین کلاسیک

افسانه پاکرو یک خواهر و برادر نیز دارد. ازبازیها و نقش افرینی های مهم ایشان می توان به بازی افسانه پاکرو در فیلمهای محکومین بهشت، بهشت گمشده، دلتا ایکس، یادگاری، رویای خیس، محاکمه، زندگی شیرین، پیدا و پنهان، رسم عاشقی و بیخوابی اسبها و تکیه بر باد اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قیمت اجاره ماشین عروس مرسدس بنز، پورشه و تویوتا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] با فخر فروشی و لوکس نشان دادن و […]