کد خبر : 323
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

موقعیت عالی فوتبالی و دروازه های خالی که گل نشدند

موقعیت عالی فوتبالی و دروازه های خالی که گل نشدند

حسرت انگیزترین اتفاقات فوتبالی در هر بازی شاید از دست دادن موقعیتهای عالی و دروازه های خالی در چند قدمی دروازه باشد. موقعیتهایی که می توانست با کمی تیزهوشی و موقعیت شناسی باعث تغییر تیم پیروز و وضعیت امتیازها بشود. در جریان بازی دیشب تیم بارسا و فرانکفورت یکی از این موقعیتها و دروازه های

حسرت انگیزترین اتفاقات فوتبالی در هر بازی شاید از دست دادن موقعیتهای عالی و دروازه های خالی در چند قدمی دروازه باشد. موقعیتهایی که می توانست با کمی تیزهوشی و موقعیت شناسی باعث تغییر تیم پیروز و وضعیت امتیازها بشود.

در جریان بازی دیشب تیم بارسا و فرانکفورت یکی از این موقعیتها و دروازه های خالی نصیب اوبامیانگی شد که معمولا قدر چنین موقعیتها را خیلی خوب می دانست اما کمی بدشانسی یا بی دقتی و عدم تمرکز دست به دست هم داد تا این موقعیت دروازه خالی از دست برود.

در آغازین دقایق شروع نیمه دوم و در شرایطی که بارساییها دو صفر از فرانکفورت عقب بودند و برای صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار حذفی داشتند، این گل می توانست فرانکفورتیها را دست به عصا تر کرده و بارساییها را به سمت و سوی بازی هجومی تر و بهتر سوق دهد.

عکس از دست دادن دروازه خالی و موقعیت طلایی

موقعیتی که بارساییها از دست دادند و در شرایطی که دروازه کاملا خالی بود، در کنار دیگر فرصت سوزیهایی که تعدادشان هم کم نبودف باعث شد تا بارساییها شکست 3-2 را تجربه کرده و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا حذف شوند.

موقعیت عالی دروازه خالی که راهی گل نشد

اوبامیانگ همواره به یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار بارسا شناخته شده و در موفقیتهای اخیر بارسا نیز مهمترین و تاثیرگذارترین سهم را ایفا کرده است. مطمئنا هواداران فهیم بارسا نیز به خاطر یک اتفاق تلخ تلاشها و بازی زیبای این بازیکن را به باد فراموشی نخواهند سپرد.

فوتبالی که با اشک ها و لبخندها زیباست و از این باختها و شکستها ممکن است زیاد اتفاق بیافتد. اما در نهایت تیمی به موفقیت می رسد که بتواند همواره پشت بازیکنان کلیدی خودش ایستاده و درگیر حواشی نشده و بتواند خیلی زود بر روی پاهای خودش بایستد. اتفاقی که برای بارسا کاملا شدنی هست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها