کد خبر : 15989
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

انتقاد هواداران پرسپولیسی از سرمربی تیم اصفهانی

انتقاد هواداران پرسپولیسی از سرمربی تیم اصفهانی
انتقاد و نقد متفاوت هواداران پرسپولیسی از سرمربی تیم اصفهانی، مهدی تارتار که انتظار بازی و سبک متفاوتی از تیمش در دیدار با استقلال داشتند.؛

در شبکه های اجتماعی برخی از هواداران پرسپولیسی نقد جالبی دارند. آنها بر این اعتقاد هستند که سرمربی تیم اصفهانی ذوب آهن می توانست سبک بازی دیگری را در مقابل استقلال امتحان کند. همان سبکی که در هفته نخست مسابقات مقابل پرسپولیس پیاده کردند.

این هواداران با انتقاد از مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن، اعلام کردند که ای کاش سرمربی تیمشان به مانند بازی با پرسپولیس که در خط دفاعی با تراکم بالایی بازی کرده و به اصطلاح اتوبوس پارک کرده بود مقابل ذوب آهن اصفهان نیز به این شکل عمل می کرد.

به گفته آنها راه آهن در بازی مقابل استقلال به صورت باز بازی کرد. این سبک باعث شد تا میدان و فرصت برای آنها خلق شود. در صورتی که اگر بازی بسته تری انجام می داد مانع از امتیاز به دست آوردن تیم حریف می شد. یا اینکه حداقل با تساوی از زمین مسابقه خارج می شدند.

در حال حاضر و با لطف پیروزی یک گله استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان، اکنون آنها هم امتیاز با پرسپولیس شده و البته به دلیل تفاضل گل پایین تر در جایگاه دوم قرار دارند. پرسپولیس نیز ترک عادت ننموده و همچنان به صدر جدول تکیه زده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها