کد خبر : 15961
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران به اعتقاد مربی و آنالیزورها

بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران به اعتقاد مربی و آنالیزورها
بهترین و قوی ترین بازیکنان حاضر لیگ برتر ایران به اعتقاد مربی و آنالیزورها در هفته ای که گذشت، اعلام شد.؛

به مانند دوره گذشته در لیگ برتر کنونی نیز بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران در هر هفته توسط آنالیزورها و همچنین مربیان باشگاه های حاضر در مسابقات معرفی می شوند.

در پایان هفته گذشته که نهمین هفته از دوره بیست و دوم لیگ برتر بود، 11 بازیکن برتر به اعتقاد مربیان مشخص شد که به شرح زیر می باشد.

بهترین دروازه بان هفته با اختلاف زیاد علیرضا حقیقی اعلام شد. دروازه بان نساجی که به تنهایی توانست به مانند سد محکمی مقابل حریفان باشد و باعث درخشش و نتیجه گرفتن تیمش با کلین شیتی که کرد، شود.

بهترین مدافعان این هفته نیز از باشگاه های پیکان، پرسپولیس و هوادار هستند. دانیال جهانبخش کم اشتباه در پیکان، پورعلی گنجی و همچنین صائب محبی از باشگاه هوادار برترین دفاع ها بودند.

برترین هافبک های هفته نهم نیز شامل دو بازیکن خارجی شاغل در لیگ ایران و همچنین دو بازیکن آلومینیوم و نساجی بود. قائدرحمتی و مهرداد عبدی در کنار کامسوبا و آلوز به ترتیب از سپاهان و تراکتور برترین هافبک های این هفته معرفی شدند.

در ردیف برترین مهاجم های هفته نیز محمد عباس زاده به لطف هت تریکی که در بازی تراکتورسازی کرد به همراه لوکادیا و محمد محبی برترین های هفته اعلام شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها