کد خبر : 19710
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

انریکه از اسپانیا اخراج می شود؟

انریکه از اسپانیا اخراج می شود؟
لوئیز انریکه آیا به پایان کار خود در تیم ملی اسپانیا نزدیک شده یا هنوز با وی ادامه خواهند داد؟؛

آیا لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا بعد از نتیجه ضعیف در جام جهانی برکنار می شود؟ فدراسیون فوتبال اسپانیا می خواهد چه مربی را جایگزین انریکه در اسپانیا کند؟

روز گذشته در ضربات پنالتی و در مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی اسپانیا به مراکش باخت. شکست نا به هنگام و غیرقابل انتظاری که آنها را از گردونه مسابقات کنار گذاشت. اسپانیایی که می خواست مدعی قهرمانی شود ولی این اتفاق نیافتاد و آنها در جمع 16 تیم حذف شدند.

اسپانیا در مرحله گروهی و پیش از این بازی نیز نتایج خوبی نگرفته بود. آنها مقابل ژاپن شکست خورده بودند، با آلمان مساوی کرده و تنها بر کاستاریکا غلبه کرده بودند.

بعد از حذف از جام جهانی مدیرفنی تیم ملی اسپانیا به سوال در باره برکناری انریکه پاسخ داد. او گفت: ما خیلی امیدوار بودیم ولی اکنون در غم ما هیچ تردیدی وجود ندارد. هر تیمی که در صدد پیروزی باشد باید بتواند گل بزند.

انریکه وداع

عکس لحظه وداع تلخ انریکه از قطر و قدردانی از هواداران اسپانیا

او ادامه داد: هنوز وقت آن نیست که با انریکه صحبت کنیم اما در چند روز آتی تصمیم گیری می شود. فکر می کنم زمان بیشتری برای تصمیم گیری آینده انریکه طول نکشد.

این مسئول اسپانیایی ادامه داد: زمان تصمیم گیری در خصوص ادامه دادن یا برکناری انریکه را نمی توانم بگویم ولی زیاد طول نخواهد کشید. مطمئنا هر دو طرف بهترین تصمیم را اتخاذ خواهند کرد.

او همچنین یادآور شد: لوئیز انریکه در این مدت عالی کار کرده بود. البته ما باید صبر کنیم و ببینیم چه کار باید بکنیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها