کد خبر : 18223
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

شانس احتمالی بزرگ آلخاندرو بالده برای حضور در تیم ملی اسپانیا

شانس احتمالی بزرگ آلخاندرو بالده برای حضور در تیم ملی اسپانیا
اتفاق و شانس احتمالی بزرگ برای آلخاندرو بالده و حضور در تیم ملی اسپانیا با مصدومیت یکی از بازیکنان ملی پوش افتاده است.؛

تصمیمی که از سوی لوئیز انریکه می تواند سرنوشت آلخاندرو بالده را عوض کند. آلخاندرو بالده ستاره 19 ساله بارسلونا می تواند به اردوی نهایی تیم ملی اسپانیا دعوت شد. چنانچه آلخاندرو بالده با تائید نهایی لوئیز انریکه به تیم ملی اسپانیا دعوت شد در جام جهانی قطر این تیم را همراهی خواهد کرد.

طبق قوانین فیفا هر تیم در صورت داشتن مصدوم می تواند تا 24 ساعت قبل از شروع جام جهانی اسم یک بازیکن را که در فهرستش بود تغییر دهد و جایگزین نماید. این اتفاق به این دلیل در تیم ملی اسپانیا قرار است بیافتد که آلخاندرو بالده در فهرست تیم ملی اسپانیا نبود. اما خوسه گایا بال از ناحیه قوزک در تمرین دیروز تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شد.

مصدومیت جزئی که البته به گفته پزشکان نمی تواند او را به جام جهانی برساند. با این مصدومیت بزرگ پیش آمده انریکه باید جایگزینی برای وی معرفی کند. احتمال زیاد این جایگزین آلخاندرو بالده باشد هر چند باید منتظر نصمیم نهایی کادر فنی اسپانیا باشیم.

تیم ملی اسپانیا امیدوار است ضعفهای خود در دوره های اخیر جام باشگاه های اروپا و جام جهانی را با موفقیت در این دوره جبران کند. آنها شانس بالایی برای صعود خود به عنوان تیم نخست از گروه دارند. همچنین موفقیت آنها در ادامه مراحل حذفی می تواند شرایط نتیجه گیری لوئیز انریکه را نیز بهبود بخشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها