کد خبر : 26449
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

آمار بهتر استقلال نسبت به گل گهر در تقابل رو در رو

آمار بهتر استقلال نسبت به گل گهر در تقابل رو در رو
شرایط و آمار بهتر استقلال نسبت به گل گهر در تقابل های رو در رو به این شرح است.؛

در بازی های رو در روی استقلال تهران و گل گهر سیرجان شرایط استقلال از نظر کسب نتیجه و پیروزی به مراتب بهتر از گل گهر بوده است.

به بهانه قرارگیری دو تیم استقلال تهران و گل گهرسیرجان در هفته 22 نگاهی به آمار بازی های دو تیم می اندازیم. دیداری که امروز البته با پیروزی 2 بر 1 استقلال به اتمام رسید.

استقلال تهران در تمامی 7 دیدار اخیر خود مقابل گل گهر سیرجان به برتری رسیده است. آخرین برد آنها نیز در بازی عصر امروز در ورزشگاه آزادی رقم خورد. دیداری که در آن شاگردان ساپینتو 2 بر 1 از سد یاران قلعه نویی گذشتند.

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان نیز در 18 بازی از 25 تقابل هایی که با تیم های مختلف خود مقابل استقلال داشته نتوانسته بود به پیروزی برسد. البته شاید در بازی های مقابل کمی قلعه نویی با بدشانسی نیز مواجه شده بود.

همچنین استقلالی ها پیش از دیدار عصر امروز با گل گهر  در 3 دیدار از 5 بازی گذشته خود در رقابت های لیگ برتر نتوانسته بودند به برتری برسند.  گل گهری ها البته در دو بای قبلی خود پیش از استقلال به برد رسیده بودند. هر چند مقابل استقلال در نهایت با گلهای دقایق آخری که دریافت کردند 2 بر 1 بازی را شکست خوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عملکرد خوب گل گهر در خط دفاعی بعد گلزنی به استقلال | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مهدی پور بازیکن استقلال تهران بعد […]