کد خبر : 20486
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

حمایت مدیران فوتبالی از ساوت گیت در انگلیس

حمایت مدیران فوتبالی از ساوت گیت در انگلیس
مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس حمایت خود را با وجود انتقادها از ساوت گیت ادامه می دهند.؛

به نظر می رسد گرت ساوت گیت همچنان سرمربی تیم ملی انگلیس با وجود حذف از جام جهانی و در فاصله کم باقیمانده تا یورو 2024 خواهد بود. این موضوع با وجود انتقادها بر علیه او رقم می خورد.

مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس حمایت خودشان را از ساوت گیت بعد از حذف از جام جهانی انجام داده اند. آنها معتقدند انگلیس با ساوت گیت می تواند به کار خود در انگلیس در فاصله 18 ماه مانده تا شروع یورو 2024 ادامه دهد.

یکی از دلایلی که باعث می شود تا از وی در اتحادیه فوتبال انگلستان حمایت شود نبود گزینه جدی برای نشستن به جای او در این فاصله کم است. گزینه های مدنظر انگلیس اکنون صاحب کار و دارای قرارداد با تیمهای دیگر هستند.

در شکست های انگلیس در بازی های ملی نیز می توان به بدشانسی های این تیم نیز اشاره کرد. برای نمونه آنها مقابل فرانسه اصلا حریف دست و پا بسته نبودند. شکست آنها مقابل فرانسوی ها روی اتفاقات بازی بود. موضوعی که به کام انگلیسی ها نیز خوش نیامد.

ساوت گیت علاقه مند به ادامه کار خود در انگلیس است. چنانچه اتفاق خاصی نیز رخ ندهد بعید است ساوت گیت از تیم ملی انگلیس جدا شود. از نظر قراردادی نیز دو سال از مدت حضور این سرمربی باتجربه باقی مانده است و او را همچنان می توان سرمربی تیم ملی انگلیس دانست.

حمایت مدیران فوتبالی از ساوت گیت در انگلیس

ماندگاری ساوت گیت در تیم ملی انگلیس در یورو 2024 به احتمال قوی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها